۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح زیرگذر شهید نواب چالوس نیاز است +فیلم

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح زیرگذر شهید نواب سلطانی چالوس را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: این طرح واقع در کمربندی این شهرستان باید با هدف خدمات رسانی مطلوب به اهالی و مسافران هرچه زودتر تکمیل بشود.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح در دست ساخت زیرگذر نواب چالوس در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که کمربندی چالوس - نوشهر یکی از محورهای ارتباطی پرتردد غرب مازندران بوده و با هدف خدمات رسانی مطلوب به اهالی و مسافران ، بر ضرورت همکاری بیشتر برای اتمام این طرح عمرانی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد : این زیرگذر اکنون حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به جا به جایی مستحدثات ضلع جنوبی آن اعم از تاسیسات آب و برق و فاضلاب، همکاری کنند.

وی اظهارکرد : این طرح عمرانی باید به مدت ۶ ماه با پیشرفت فیزیکی قابل قبول پیش برود و ضمن این که پل عابر پیاده نیز باید در این مکان نصب شود تا شاهد تکرار حوادث تلخ تصادفات نباشیم.

استاندار گفت : طرح زیرگذر شهید نواب نیاز به تابلوی زمانبندی تکمیل دارد تا به مردم گزارش بشود و شرکت زیر ساخت و پیمانکار مربوط نیز باید بیشتر پای کار بیاید.

نوری بیان کرد: همه تلاش ها این است که مردم در امنیت و آسایش و رفاه باشند و به همین خاطر عنوان این دولت ، مردمی است و همه تلاش های مسوولان شهرستانی و استانی باید برای خدمات رسانی مطلوب به مردم متمرکز بشود.

به گفته مسوولان امر ، هفت سال از آغاز ساخت زیرگذر نواب چالوس می گذرد و این پروژه همچنان به بهره برداری نرسیده است این در حالی است کمربندی چالوس و نوشهر از جمله محورهای اصلی و پرتردد غرب مازندران به شمار می رود

علاوه بر تردد اهالی شماری از روستاهای بالادست، قرار گرفتن بیمارستان بزرگ رازی این شهرستان در جوار این محور ، بهره برداری این طرح عمرانی را بیش از پیش

ضروری می سازد.

وزیر کشور در دور دوم سفر استانی هیات دولت به مازندران در جمع مسوولان شهرستان چالوس به پروژه چند ساله زیرگذر نواب این شهرستان اشاره کرد و گفت : با توجه به اهمیتی که این پروژه دارد دولت کمک می‌کند تا هر چه زودتر تکمیل شود.

تکمیل طرح های نیمه تمام یکی از راهبردهای اصلی دولت مردمی سیزدهم است که از آغاز فعالیت تا امروز شمار زیادی از طرح های نیمه تمام را در استان های کشور به اتمام رسانده است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

استاندار مازندران امروز از چندین طرح عمرانی در غرب مازندران بازدید می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha