۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85494294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت باشگاه‌های بدون مجوز کراسفیت در همدان تخلف است

همدان- ایرنا- نایب رئیس هیات وزنه برداری همدان گفت: فعالیت باشگاه‌های بدون مجوز رشته کراسفیت در سطح این استان تخلف است و مورد تایید هیات نیست.

بهار یادگاری روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: کراسفیت در کنار اینکه ورزشی جذاب است اما نیاز به فضاسازی استاندارد دارد و بر این اساس باشگاه‌های متقاضی باید مجوز لازم را از هیات وزنه برداری استان اخذ کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون برخی باشگاه‌های بدون اخذ مجوز کراسفیت را فعال کرده‌اند در حالیکه حتی مربیان این رشته باید دوره دانش افزایی را سپری کرده باشند.

یادگاری ادامه داد: براساس هماهنگی صورت گرفته توسط هیات وزنه‌برداری استان، انجمن کراسفیت کشور و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان، لیست مربیان دارای مجوز رسمی از این هیات تحویل بازرسی خواهد شد.

وی افزود: بنابراین مربیان دارای کارت مربیگری کراسفیت برای فعالیت در باشگاه‌ها ملزم به شرکت در دوره دانش افزایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عدم حضور در این دوره به معنای سلب فعالیت مربیگری خواهد بود و در صورت هرگونه فعالیت در باشگاه برخورد قانونی خواهد شد.

یادگاری از مربیان خواست جهت نام نویسی در این دوره دانش افزایی با همراه داشتن اصل و کپی مدرک مربیگری و مدارک شناسایی به کمیته آموزش هیات وزنه‌برداری استان همدان واقع در ورزشگاه شهدای قدس همدان مراجعه کنند.

«کراس فیت» به عنوان ترکیبی از روش‌های تمرینی این روزها از استقبال بسیار خوب بین جوانان ورزشکار همدانی برخوردار است و رویای آن‌ها رسیدن به اوج قدرت بدنی با پرداخت به این ورزش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha