کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در خیابان آزادی پایتخت
عکس تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با سرعت بالای تیم پلیس راهور تهران بزرگ دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و سارقان آنها نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، از مرکز پلیس راهور، سرهنگ فیروز کشیر از کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در خیابان آزادی تقاطع بهبودی و تقاطع قریب خبر داد و گفت: سارقان قبل از متواری شدن دستگیر شدند.

وی گفت: دیروز ساعت ۱۲ ظهر در محدوده خیابان آزادی - تقاطع قریب، کلانتر ارشد منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت‌زنی به یک دستگاه سواری زانتیا دستور ایست داده که پس از بررسی مشخص شد سواری مذکور دارای سابقه سرقت است.

وی ادامه داد: سارق در لحظه اول قصد متواری شدن را داشته که با هوشیاری تیم راهور از فرار وی ممانعت و وی به همراه خودروی مکشوفه جهت ادامه مراحل قانونی به عوامل کلانتری تحویل داده شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: همچنین در ساعت ۱۵:۴۵ دیروز در مسیر تقاطع خیابان آزادی - بهبودی تیم منطقه ۱۰ پلیس راهور تهران بزرگ، یکدستگاه موتورسیکلت را متوقف کردند که طی استعلام مشخص شد موتورسیکلت مذکور سرقتی است که این سارق نیز با اقدام به موقع تیم راهور بلافاصله دستگیر و با تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری شد.

وی اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بر انجام ماموریت‌های مرتبط و جدا از امور تخصصی روزانه و با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش‌های پی در پی دیده است ضمن انجام ماموریت‌های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم مشهود نیز برخورد دارد.

سرهنگ کشیر گفت: شهروندان نیز می‌توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha