۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85494400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۳۳ هزار حبه قرص روانگردان در خرم آباد 

۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبر: 85494400
کشف ۳۳ هزار حبه قرص روانگردان در خرم آباد 

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۳۳ هزار حبه انواع قرص روانگردان در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه پراید در حال انتقال مقادیری قرص روانگردان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن شناسایی خودرو مورد نظر آن را در یکی از محلات شهر خرم آباد توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه ماموران موفق شدند ۳۳ هزار حبه قرص روانگردان از این خودرو و یک باب مغازه کشف کنند گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، در خصوص حمل و جابه جایی مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


دستگیری ۲۹ سارق و مالخر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری ۲۹ سارق و مالخر و کشف ۴۵ فقره سرقت خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت:در اجرای طرح پیشگیری از سرقت و مبارزه قاطع با سارقان در سطح استان؛ موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی لرستان پس از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی سارقان با اجرای طرح پیشگیری از سرقت موفق به دستگیری ۲۸ سارق و یک مالخر شدند که سارقان در تحقیقات پلیس، به ۴۵ فقره انواع سرقت اعتراف و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار الهی با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی عاملی مهم در پیشگیری از سرقت ها است که از شهروندان تقاضا کرد با رعایت اقدامات پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha