۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85494413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروی سواری با ۱۷۴ میلیون ریال خلافی در ابهر توقیف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف یک دستگاه خودروی سواری با خلافی ۱۷۴ میلیون ریال در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی روز پنجشنبه با بیان این مطلب، افزود: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و خطرساز، ماموران پلیس راهور این شهرستان در حین اعمال قانون خودروهای متخلف، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار داشت: در استعلام صورت گرفته توسط پلیس، مشخص شد این خودرو دارای جریمه تخلفات رانندگی به مبلغ ۱۷۴ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در سامانه ثبت تخلفات است.

نوروزی خاطر نشان کرد: خودروی متخلف برابر قانون توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

عامل قمه کشی در تور ماموران پلیس زنجان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان زنجان گفت: ماموران پلیس یکی از اوباش منطقه میدان جهاد زنجان را که اقدام به قدرت نمایی با قمه کرده بود، دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری افزود: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اوباشی گری و قدرت نمایی اراذل و اوباش در منطقه میدان جهاد شهر زنجان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، مخفیگاه او در یکی از روستاهای اطراف زنجان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: استان زنجان جایی برای گردن کشی و قدرت نمایی اوباش ندارد و هر کس بخواهد آرامش و امنیت شهروندان را با مخاطره روبه رو کند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهد شد.

وقوع یک فقره قتل در ماهنشان

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ یک جوان ماهنشانی بر سر اختلافات خانوادگی پسر عموی خود را به قتل رساند و در آخر با خودکشی به زندگی خود پایان داد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف ۱۱ دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان خبر داد.
سرهنگ حسین بدری افزود: در اجرای طرح پنج روزه تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۹ دستگاه خودرو سواری شوتی، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان برای ماموران محرز و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری تصریح کرد:‌ در بازرسی از خودروها در مجموع مقدار سه هزار و ۹۸۶ لیتر روغن موتور فاقد مجوز، سه هزار و ۲۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا ، ۲۴ دستگاه قهوه ساز خارجی، ۳۰هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، یک هزار و ۸۶ ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی، ۳۳ هزار و ۵۸۵ عدد قرص ماشین ظرفشویی خارجی، ۲ هزار و ۳۷۲ بسته انواع بیسکویت و ۲۱۶ بسته انواع شکلات خارجی، ۱۰ جفت کفش کتانی و نیز تعداد یک هزار و ۴۱۱ ثوب البسه تاناکورا خارجی و قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این خصوص ۱۱ نفر متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا ، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha