قاتل فراری در هرمزگان دستگیر شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری قاتل فراری در استان خبر داد و گفت: درپی وقوع یک فقره درگیری و نزاع جمعی منجر به قتل با ضربات چاقو در یکی از محلات بندرعباس، موضوع ویژه در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی هرمزگان با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و با اقدامات فنی و اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، سه نفر از عاملان اصلی درگیری منجر به قتل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به صراحت اقرار کردند فردی به نام «رامتین. ک» با وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواری شده است.

جاویدان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه قاتل بلافاصله بعد از قتل از صحنه متواری و توسط بستگان مخفی شده بود، با تلاش همه‌جانبه انجام شده، عاملان دخیل در فرار و مخفی شدن قاتل اصلی شامل داماد، خواهر و خاله قاتل نیز شناسایی و در عملیات پلیسی دیگر دستگیر و بازداشت شدند.

وی ادامه داد: با همکاری متهمان دستگیر شده، مخفیگاه قاتل اصلی در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجویی‌ها به قتل مقتول با ضربه چاقو به انگیزه بحث و جدل با مقتول اعتراف کرد که متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha