انتخابی آگاهانه و هوشمندانه بهترین راه قدرشناسی از شهیدِ جمهور است

گرگان- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: حضور پرشور، انتخابی آگاهانه و هوشمندانه بهترین راه قدرشناسی از شهیدِ جمهور آیت‌الله رئیسی، است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، حیدر آسیابی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش در محل امامزاده عبدالله گرگان اظهار کرد: ادامه حماسه حضور مردم در مراسم‌های متعدد وداع و تشییع در شهرهای مختلف، با حضور پرشور در انتخابات کامل می‌شود.

وی بیان کرد: شهید رئیسی بیشترین عمر دوران کاری خود را در دستگاه قضایی سپری کرد و همه ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب درباره این شهید اشاره کردند، به عینه مشهود و ملموس بود.

انتخابی آگاهانه و هوشمندانه بهترین راه قدرشناسی از شهیدِ جمهور است

وی ادامه داد: ولایتمداری ویژگی بارز این شهید و حتی همراهانش بود و شهیدِ جمهور همچون سردار سلیمانی بیشتر از اینکه خود را مسوول بداند، سرباز رهبری می‌دانست و همراه اعضای کابینه‌اش، گوش به فرمان رهبری بودند و همین موضوع سبب شد ما در دوران رئیس جمهوری‌اش در اوج اقتدار سیاسی و نظامی قرار بگیریم.

آیت‌الله رئیسی، شعار ایران قوی را محقق کرد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: شهید رئیسی از روز تحلیف، نگاه به غربگرایی و آمریکا را تغییر و مناسبات سیاسی و اقتصادی را با همسایگان و سایر دولت‌ها توسعه داد.

آسیابی اضافه کرد: در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی، اوج اقتدار دفاعی ایران با عملیات وعده صادق به رخ جهانیان‌ کشیده شد، بطوری که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کند با ایران درگیر نشود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی، شعار ایران قوی را محقق کرد و در نتیحه خداوند عزت را به او عطا و شهادت در مسیر جهاد و خدمت شهادت را نصیبش کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha