۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85494646
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: شهید جمهور عمر خود را وقف خدمت به محرومان کرد

همدان-ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی در همه جلسات توصیه و تاکید به خدمتگزاری به مردم داشت گفت: شهید جمهور پرتلاش تمام عمر و زندگی خود را وقف خدمت به محرومان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در بیست و ششمین همایش خیرین مدرسه ساز استان همدان اظهار کرد: تشییع باشکوه شهید آیت الله رییسی در اقصی نقاط کشور نشان از عمق علاقه مردم به وی بود و مردم به شایستگی حق ایشان را ادا کردند و اجر و مزدی کمتر از شهادت برای ایشان متصور نبود.

وی ادامه داد: شهید جمهور همواره در جمع استانداران توصیه می کرد رضای خدا و منافع و مصالح مردم را در اولویت قرار دهید ولو اینکه برای ریاست جمهوری سال آینده من تاثیر منفی داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه ۵۵ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان همدان از جمله انتقال آب از سد تالوار و افتتاح بیمارستان کودکان اکباتان محقق شده است یادآور شد: نگاه شهید رییسی نگاه خدمت بود و همیشه تاکید داشت که ما می‌آمدیم کسب ابرو کنیم و آمدیم آبروی خود را در راه انقلاب هزینه کنیم.

قاسمی‌فرزاد، تک تک خیرین را واجد تمجید برشمرد و اظهار کرد: به طور قطع کسی که در راه خیر کمک کند توفیقی است که خدا به او داده است و پول وی حلال است و ذخیره آخرت می‌شود.

وی ادامه داد: ما درس‌های بسیاری از خیرین گرفتیم و وقتی اسم کار خیر می‌آید به صورت ناخودآگاه به خیرین مدرسه‌ساز، فکر می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha