۱۲ هزار میلیارد ریال برای آبرسانی جناح هرمزگان هزینه شد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان، بزرگترین طرح آبرسانی استان را به جناح بستک برشمرد که ۱۲ هزار میلیارد ریال تاکنون هزینه شبکه انتقال این طرح شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دیدار بی‌واسطه با مردم بستک افزود: در حوزه آبرسانی کارهای بزرگی درحال انجام است که بزرگترین طرح آبرسانی هرمزگان مربوط به جناح است و تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال هزینه شبکه انتقال آن شده و در چند ماه آینده نیز آب شیرین‌کن چارک به پایان می‌رسد.

وی از تخصیص اعتبار برای چند مسیر مواصلاتی بستک نیز خبر داد و بیان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی در بستک لازم است با فعال‌سازی معادن شهرستان، زمینه ورود صنایع مختلف مهیا شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، کارهای انجام شده در بستک را نتیجه تلاش جمعی و نقش موثر نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس دانست و اظهار کرد: در ادامه سفر به شهرستان‌های مختلف استان، امروز در خدمت مردم بستک بودیم تا به مطالبات و درخواست ایشان رسیدگی کنیم.

۱۲ هزار میلیارد ریال برای آبرسانی جناح هرمزگان هزینه شد

دوستی همچنین از سفر سرپرست رئیس جمهور به این استان در هفته‌های پیش رو خبر داد و گفت: در این سفر تعدادی از طرح‌های بزرگ و پایان یافته که وارد چرخه سرویس‌دهی به مردم استان شده‌اند، مورد بازدید و بهره‌برداری نمادین قرار می‌گیرند.

«رهاورد سفر دور دوم رئیس جمهور شهید و هیات دولت به استان هرمزگان در بهمن‌ماه پارسال، حدود ۱۶۰ مصوبه با ۴۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در بخش‌های مختلف استان بود؛ بیش از ۱۵ و نیم همت (بیش از ۱۵۵ هزار میلیارد ریال) اعتبارات مصوب و ۲۶ و نیم همت (۲۶۵ هزار میلیارد ریال) تسهیلات اختصاص یافته است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید و اعضای هیات دولت در ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ یک‌هزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت به استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید که افتتاح طرح‌های متعدد در این سفر، موجی از امید در این استان ایجاد کرده است.»

شهرستان بستک در فاصله حدود ۲۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha