۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴
کد خبرنگار: 2999
کد خبر: 85494861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرفیروزآباد کرمانشاه در سوگ شهدای خدمت

۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴
کد خبر: 85494861
سرفیروزآباد کرمانشاه در سوگ شهدای خدمت

کرمانشاه - ایرنا - شهروندان بخش سرفیروزآباد امروز پنجشنبه در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار با برگزاری مراسمی سوگواری و نواختن موسیقی عزا (چمری) یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با مشارکت معتمدان، بزرگان و بخشداری سرفیروزآباد در شهر هلشی مرکز این بخش برگزار شد، جمع زیادی از شهروندان این بخش از سه دهستان فیروزآباد، جلالوند و عثمانوند شرکت داشتند و برای شهدای خدمت با آیین های سنتی عزاداری و به سوگ نشستند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مردم آنچنان که برای عزیزان خود عزاداری می کنند، برای شهید جمهور هم سوگوار شدند و در آیین تشییع شرکت کردند، گفت : خدمت به بندگان خدا بعد از واجبات، از بزرگترین عبادت ها است و خدماتی که رییس جمهور برای مردم انجام داد از آنجاییکه برای خدا بود و بدون منت انجام شد، اجر و پاداشی مضاعف دارد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه هم در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های خدماتی که رییس جمهور برای مردم انجام داد، این بود که در طول این سال‌ها، کسی به خاطر دریافت این خدمات منت نشنید، گفت : نوع نگاه ایشان باعث شد تا خدماتی به اندازه ۲۰ سال برای مردم انجام شود که آبرسانی به ۴۷ روستا در همین بخش فقط نمونه کوچکی از خدمات ایشان است.

کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت دارای پنج بخش مرکزی، سرفیروزآباد، کوزران، ماهیدشت و بیلوار است که بخش سرفیروزآباد با ۲ هزار کیلومتر وسعت، ۲۲۴ روستا با ۳۰ هزار نفر جمعیت و ۶ هزار خانوار، دهستان عثمانوند ۵۵ روستا، سرفیروزآباد ۱۱۵ روستا و جلالوند هم ۵۴ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha