لیگ آزادگان| چادرملو اردکان با غلبه بر فجر سپاسی شیراز به صعود لیگ برتر امیدوار شد + فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی با غلبه بر تیم فجر شهید سپاسی شیراز با نتیجه سه بر صفر برای صعود به لیگ برتر امیدوار شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه پنجشنبه شب در چارچوب هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در استادیوم شهید نصیری شهر یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد را در این دیدار "علی طاهران" در دقیقه ۶۳، "سیدعلی یحیی زاده " در دقیقه ۶۹ و همچنین "امیر حسین خدامرادی " در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رساندند.

با این برد شیرین خانگی تیم چادرملو اردکان با کسب ۶۹ امتیاز بعد از تیم خیبر خرم آباد ۷۳ امتیازی در رده دوم جدول لیگ قرار گرفت و همچنین تیم فجر سپاسی با ۶۷ امتیاز سوم است.

تیم فوتبال چادرملو اردکان تا پایان لیگ امسال به ترتیب ۲ مسابقه دیگر مقابل شاهین بندر عامری در بوشهر و همچنین در شهر یزد مقابل دریا بابل دارد.

مسابقه تیم‌های چادرملو اردکان و فجر شهید سپاسی شیراز را، بیژن حیدری از همدان با کمک‌ها امیرمحمد داود نژاد از تهران و همچنین محمد علی پورمتقی از قم قضاوت کردند.

همچنین داور چهارم، حسین امیدی از استان چهار محال و بختیاری، ناظر داوری، اسماعیل صفیری از اصفهان، نماینده فدراسیون فوتبال، جلال مرادی از کرمانشاه و نماینده هیات فوتبال استان یزد عباس انتظاری بود.

استاندار یزد در پایان این مسابقه با حضور در جمع بازیکنان تیم چادرملو با تبریک پیروی بر حریف از این که آنها توانستند با این پیروزی، دل جوانان یزدی را شاد کنند قدردانی کرد.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha