دادستان دیوان محاسبات: خائنین داخلی دل شهید رئیسی را خون کردند

گرگان- ایرنا- دادستان دیوان محاسبات گفت: شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، دلش از خائنین داخلی خون شده بود اما به خاطر دل رهبر معظم انقلاب از پاسخ دادن به آنان گذشت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی کامیار پنجشنبه شب در مراسم یادبود شهدای خدمت، خادم الرضا (ع) سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش در مسجد امام رضا (ع) گرگان‌ اظهار کرد: این گروه از افراد هنوز هم در جامعه هستند.

وی بیان کرد: تا زمانی که شهدا در جامعه تجلیل می‌شوند و الگو هستند و بر دوش مردم تشییع می‌شوند، جامعه پیشرفته و توسعه یافته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت شهدا و پیروی از آنان از ویژگی‌های ملت ما است.

دادستان دیوان محاسبات کشور: حضور خائنین داخلی دل شهید رئیسی را خون کرده بود

حضور ملت ایران در مراسم تشییع شهیدان خدمت عهد با رهبر انقلاب است

دادستان دیوان محاسبات به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شروع دوره جدید مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن پیام، معظم‌ له عنوان کردند شهیدان خدمت ما را یاد شهدای سال‌های ۱۳۶۰ انداختند.

کامیار یادآور شد: حضور ۱۲ میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت در شهرهای گوناگون نشان داد این جمعیت همان مردمی هستند که با امام و شهدا پیمان بستند و همچنان به آن پایبندند.

وی بیان کرد: گذشت رئیس جمهور از حق خود در برابر خائنین داخلی نشانه ولایتمداری شهید رئیسی به معنای واقعی بود.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی ولایتمدار واقعی بود و از درون اخلاص داشت بطوری که حتی لحظه‌ای عبادات خود را به رخ مردم نمی‌کشید.

وی خاطرنشان کرد: شهید جمهور در مقابل مردم تواضع داشت و خصلت‌هایش، خصلت‌های یک مسلمان واقعی بود.

دادستان دیوان محاسبات کشور: حضور خائنین داخلی دل شهید رئیسی را خون کرده بود

دادستان دیوان محاسبات گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، در کنار تواضع، مقابل دشمنان شجاع بود و حتی پرخاش‌هایش در سفرهای استانی با همراهانش برای مردم بود.

کامیار افزود: این رفتارها و حرکات هیچکدام فانتزی، نمایشی و فیلم نبود، زیرا معتقد بود اگر ما مسوول و مدیر هستیم، باید خدمتگزار واقعی برای مردم باشیم.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی از اول برای شهادت انتخاب شده بود و دنبال این که نظام به او نیاز دارد، نبود، به همین دلیل این خضوع و خشوع، فروتنی و تواضع را در مقابل مردم داشت.

وی یادآور شد: در روز میلاد امام رضا (ع)، در حالی که باید کشور در جشن و شادی باشد، با آن حادثه، مردم گریان شدند اما فضای کشور در آن ایام امام رضایی شد و این شهید حتی جسمش هم برای اسلام که همانا وحدت آحاد مردم بود، خدمت کرد.

دادستان دیوان محاسبات کشور: حضور خائنین داخلی دل شهید رئیسی را خون کرده بود

باید همانند شهید جمهور خدمتگزار واقعی برای مردم باشیم

دادستان دیوان محاسبات گفت: شهید رئیسی شخصیتی داشت که به مناسبت ایام شهادتش، هفت کشور عزای عمومی اعلام کردند و برخی مجامع بین‌المللی هم مراسم های عزاداری برگزار کردند.

کامیار اضافه کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی بار دیگر دنیا را متوجه قدرت ایران کرد و آن سخن امام راحل مبنی بر وجود قدرت سوم در دنیا (ایران)، به اثبات رساند و حتی آن قدرت سوم، ابرقدرت جهان شده است.

وی بیان کرد: این قدرت به جایی رسیده که دیگران نمی‌توانند بدون حضور ایران تصمیم‌گیری کنند و حتی بعد از خروج آمریکا از کشورهای سوریه، عراق و افغانستان که نتوانستند به اهدافشان برسند، ایران آنجا وارد شده و حتی ثابت قدم شد.

وی خاطرنشان کرد: اثبات ایران در این چنین کشورهایی در واقع نشان از قدرت پیروی از اسلام دارد.

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: هر کس قدرت، سلامت و عزت نفس داشته، و نترس باشد می‌تواند به شهادت برسد.

کامیار افزود: اگر این فلسفه شهادت بین ملت‌های مظلوم و بی‌دفاع همچون فلسطینی‌ها نهادینه، آنان پیروز خواهند شد.

وی ادامه داد: رسیدن این فلسفه شهادت به گوش دنیا باعث دفاع از فلسطینیان حتی در کشورهای سلطه‌گر و در راس آن آمریکا شده، بطوری که راهپیمایان در آن کشور شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را به زبان فارسی سر می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این چنین مردمی در آن کشورها معتقدند که منشا حرکات‌شان ایران اسلامی است و این حرکت در واقع حقانیت حرکت امام راحل، رهبر معظم انقلاب و حتی شهید رئیسی را به اثبات رساند.

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: در دولت سیزدهم هر چند به دلیل شهادت شهید جمهور و همراهانش به چهار سال نرسید، اما کارهای زیاد و ارزشمندی شده بود و بنا بود کارهای دولت تا پایان چهارمین سالش بیشتر هم شود

کامیار یادآور شد: این دولت از قدرت رسانه‌ای قوی برخوردار نبود، اما در همین مدت بعد از شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، فعالیت‌هایش پخش شد.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس در دوره جدید باید با دولت جدید که به زودی روی کار خواهد آمد، همچون دولت سیزدهم در یک مسیر باشند و برنامه‌های مشخص شده آن را همراه با جاری و ساری کردن امید در جامعه، ادامه دهند.

وی بیان کرد: نمایندگان دوره جدید مجلس شورای اسلامی و دولت چهاردهم بدانند که حضور مردم در تشییع شهدای خدمت، نشان داد که این ملت مسیرش را انتخاب کرده است.

مراسم یادبود و گرامیداشت شهید جمهور و همراهانش پنجشنبه شب از سوی مجمع محبین حضرت رضا (ع)، خراسانی‌های مقیم گلستان‌ (گرگان) با همکاری هیات امنای مسجد امام رضا (ع) خیابان امام رضا (ع) گرگان‌ برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha