امام جمعه موقت زاهدان: آیت الله رییسی، خادمی خستگی ناپذیر، مردمی و جهادی بود

زاهدان - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان و امام جمعه موقت زاهدان گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فردی خستگی ناپذیر، مردمی و جهادی بود و جامعه امروز نیازمند متفکرانی مانند شهید بهشتی، رجایی و رئیسی است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که توسط جامعه تعاون، کار و تلاش در محل مسجد بعثت زاهدان برگزار شد، ضمن تسلیت و گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، تداوم راه شهیدان خدمت را حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

وی بیان اینکه هیچ قدرتی در مقابل قدرت خدا توان ایستادگی ندارد، افزود: کار اگر برای رضای خدا باشد خدا هم به ذهن و تلاش آدمی برکت می دهد، باید بدانیم کار در مسیر الهی منجر به عزت، بزرگی و کرامت می شود.

مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر انسان‌ها تقوا پیشه کنند خداوند هنگام مشکلات و در هر شرایطی برای انسان متقی فرجی را حاصل و برای او راه گشایی می‌کند، چراکه تقوای الهی باعث می‌شود خداوند رزق و روزی انسان متقی را از راه‌هایی که خود گمان نمی‌کند برساند.

وی تصریح کرد: دشمن تمامی توان و ابزارهای خود را برای فشار اقتصادی به کشور و مردم بکار گرفته تا عرصه را برای ما تنگ کند، اما مردم غیور بصیر ایران اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن بیش از ۴۵ سال در شدیدترین تهاجم‌ها و تحریم‌ها دشمن را ناامید کرده‌اند.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه باید با عمل به وعده‌ها در مردم امید ایجاد کنیم، تاکید کرد: قشر کارگزار جامعه که در واحدها و شرکت های مختلف کار می‌کنند، این مطالب را بهتر از سایر اقشار درک کرده و می‌دانیم که دشمن از ترس کارآمدی دولت، فشارهای اقتصادی را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه شهادت سید ابراهیم رئیسی اهمیت مشارکت و حضور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور اصلح را دوچندان کرد، گفت: در انتخابات پیش رو باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند مسیر اقتدار نظام و اسلام را با قوت ادامه دهد و همانطور که در خیلی از عرصه جزو کشورهای برتر و سرآمد هستیم در عرصه اقتصادی هم باید جزو ۱۰ کشور برتر اقتصادی جهان قرار بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha