۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85495043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای حمله ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن افزایش یافت

تهران - ایرنا - شبکه المسیره یمن از افزایش شمار شهدای حمله اخیر جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به استان الحدیده در غرب یمن به ۱۴ تَن خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، شبکه المسیره اضافه کرد: تعداد شهدا بر اثر بمباران جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به ساختمان رادیو شهرستان «الحوک» در غرب استان الحدیده و بندر الصلیف در شمال این استان به ۱۴ تَن افزایش یافته است.

بنا به گزارش این شبکه یمنی، همچنین در این بمباران بیش از ۳۰ نفر زخمی شدند.

ساعاتی پیش رسانه های یمن از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به غرب یمن خبر داده و افزوده بودند که بر اثر این حملات ۲ نفر کشته و ۱۰ دیگر زخمی شدند.

دو روز پیش نیز منطقه «الجبانه» در غرب استان الحدیده در غرب یمن در دو نوبت هدف حمله قرار گرفت.

در ماه های اخیر مناطق مختلف یمن بارها آماج حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفته‌اند. این حملات با هدف تحت‌فشار قراردادن یمن به‌منظور توقف محاصره دریایی اعمال شده بر رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن طی ماه های گذشته و به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، در حمایت از مقاومت ملت فلسطین چند کشتی متعلق به رژیم اشغالگر قدس یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha