ضرورت توجه جشنواره ملی رسانه‌ها بر تحولات نوین رسانه

تهران- ایرنا- داور بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: این جشنواره در دوره بیست و دوم باید بر اهمیت به کارگیری فناوری‌ها و تحولات نوین در قالب‌های اطلاع‌رسانی تاکید و تمرکز کند.

به گزارش ایرنا شهاب اسفندیاری پژوهشگر، استاد دانشگاه در آستانه اعلام فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران افزود: باعث خوشحالی بود که سال گذشته جشنواره مطبوعات با عنوان جشنواره ملی رسانه‌های ایران بعد از وقفه‌ای ۱۰ساله از سر گرفته شد. با توجه به تحولات فناوری و ناظر به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بخش‌های جدیدی به این رویداد اضافه شد.

وی با توجه به اهمیت تداوم برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های ایران یادآور شد: برگزاری این رویداد از این جهت مهم است که کار سخت و حیاتی اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف در قالبی حرفه ای و در فضایی به نام جشنواره قدردانی شود، چهره‌ها و رویش‌های جدید رسانه‌نگاری معرفی و شناسایی شده و استعدادهای جدید فرصت درخشش و دیده شدن بیابند.

داور بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران ادامه داد: باید گونه‌های جدید اطلاع رسانی نیز در این رویداد به کار گرفته شود چراکه ما شاهد دگرگونی مداوم قالب‌های اطلاع‌رسانی هستیم.

ضرورت توجه جشنواره ملی رسانه‌های ایران بر تحولات نوین رسانه
شهاب اسفندیاری

اسفندیاری خاطرنشان کرد: مصرف رسانه ای مردم نیز ابعاد جدیدی پیدا کرده و لازم است خبرنگاران و رسانه‌نگاران مهارت بهره‌گیری از این فناوری‌ها و به کارگیری تحولات را به دست بیاورند. در واقع چندوجهی باشند و امیدواریم جشنواره ملی رسانه‌های ایران با قوت در برگزاری خود فرصت این تغییر و تحول را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارم اردیبهشت ماه در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha