نویدکیا: پرسپولیس بهترین تیم هجومی ایران است/ به دنبال اثبات خودمان هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران در فاز تهاجمی است.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: لیگ برتر به هفته پایانی خود رسیده است. همه به خوبی می‌دانند این هفته پایانی چقدر اهمیت دارد. بازی مهمی است و برای ما هم اهمیت دارد. شاید این مسابقه برای مس رفسنجان تاثیری در جدول نداشته باشد اما برای ما به لحاظ شخصیتی اهمیت دارد. ما به دنبال اثبات خودمان هستیم. پرسپولیس در هفته‌های اخیر در لیگ برتر نتایج درخشانی گرفته است، آنها بسیار عالی بازی کرده‌اند و بسیار قابل احترام هستند، اینها کار ما را سخت می‌کند.

وی در مورد تیم پرسپولیس گفت: آنها واقعا در هفته‌های گذشته نتایج فوق‌العاده خوبی گرفته‌ و کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند. این موضوع می‌تواند کار را برای ما سخت کند. پرسپولیس در فاز هجومی بهترین تیم ایران است و تعداد گل زده بالایی در نیم فصل دوم دارد. این نشان دهنده کار سخت ما است و باید با تمرکز بازی کنیم. ابتدا باید یک بازی خوب انجام دهیم. برای من همیشه مهم این است که تیمم بازی با کیفیتی انجام دهد و در مرحله بعد بتوانیم نتیجه بگیریم. متاسفانه هفته گذشته در نیمه اول بازی مقابل استقلال خوزستان بازی باکیفتی نشان ندادیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص تغییر تاکتیک احتمالی در بازی فردا، بیان کرد: هیچ وقت به خاطر شرایط تیم دیگر ساختار خودمان را تغییر نمی‌دهیم و به خاطر خودمان بازی می‌کنیم. همیشه به خاطر خودمان بازی کردیم و همیشه همینطور است. الان هم می‌خواهیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم. تفاوتی برای ما نمی‌کند چه تغییری در روند بالا و پایین جدول می‌افتد. ما همیشه همان روندی که داشتیم را باید بازی کنیم و همان فوتبالی که خودمان می خواهیم را نشان بدهیم.

نویدکیا در خصوص تاثیر شرایط باشگاه روی عملکرد تیمش گفت: طبیعی است که تاثیر داشته باشد. هفته گذشته تیم من مقابل تیم استقلال خوزستان از تیم‌های پایین جدول باخته است. بعد از بازی هم گفتم اگر قصد داشتم بهانه بیاورم، خیلی بهانه‌ها برای آوردن داشتم. تیم من به دلیل شرایط اقتصادی که دارد باید هفت ساعت با اتوبوس به انزلی برود و یک بازی برگزار کند. بازی ساعت ۸ شب بوده و ۱۰ شب به پایان رسیده است. تا از رختکن بعد مسابقه بیرون بیاییم ساعت ۱۱ یا ۱۱:۳۰ شب بود. تا بچه‌ها در رستوران غذا بخورند ساعت ۱۲:۳۰ نیم شب تازه راه افتادیم. ساعت ۵:۳۰ یا ۶ صبح رسیدیم و بچه‌ها اصلاً نخوابیدند. همان موقع باید به کرمان پرواز می‌کردیم و دوباره با اتوبوس به رفسنجان برویم. اینها همه بحث مالی است و کماکان شاهد این مشکلات هستیم. فکر می‌کنم دیگر کافی است و من به اندازه کافی در مورد آن حرف زده‌ام. زشت است که بخواهم بیش از حد در این مورد صحبت کنم. دیگر این موضوع به شرکت مس برمی‌گردد که چه تصمیماتی بگیرد. هفته‌های قبل هم گفتم، فکر نمی‌کنم که با این شرایط بتوانم به این تیم کمک کنم.

وی در خصوص اینکه تیمش می‌تواند در تعیین قهرمان نقش زیادی داشته باشد، گفت: می‌دانم برخی از شما استقلالی و برخی پرسپولیسی هستید. بعضا سوالی می‌پرسید که خودتان استفاده کنید و برعکس آنهای دیگر. می‌دانم بی‌قصد و غرض گفتید. آن بازی استقلال هم همین شد که بعدش کمی سوءتفاهم پیش آمد. اینجا هر صحبتی انجام می‌دهم در مورد تیم خودم است. سعی می‌کنیم تا آنجایی که بتوانیم با کیفیت بازی کنیم. سعی ما این است که فوتبال‌مان جذاب و خوب باشد. در کنارش هم بتوانیم نتیجه بگیریم. این را هم قبول دارید که اگر قرار باشد تیمی خوب بازی کند اما نتیجه نگیرد در فوتبال امروز به درد نمی‌خورد. امیدوارم بتوانیم بازی در عین بازی با کیفیت، نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص ادبیاتش که محبوب هواداران فوتبال است و ممکن است این صحبت‌ها زمانی تغییر کند، بیان کرد: در ۲ سالی که سپاهان بودم مخصوصاً سال دوم، روزهای سختی گذراندم. سعی کردم برای خودم و شغلی که برای خودم ترسیم کردم، همان مسیر را ادامه دهم. نمی‌دانم تا چه حدی می‌توانم. همانطور که در سپاهان از روز اول گفتم نمی‌خواهم وارد مقوله داوری و حاشیه‌ای شوم، هرگز حرفی نزدم. سعی می‌کنم درباره آن چیزی که دوست دارم حرف بزنم. به هر حال شاید یک مربی بر اثر فشار بازی از کوره در برود. سعی می‌کنم بازی که تمام شد همه چیز را فراموش و به مشکلات تیم خودم بپردازم.

وی در مورد بازی دادن به حامد لک، گفت: هفته قبل داوود نوشی صوفیانی را بازی دادم چرا که در جام حذفی حامد لک را در اختیار نداریم و باید به نوشی صوفیانی بازی بدهم که در شرایط مسابقه قرار بگیرد. برای موضوع انتخاب دروازه‌بان هم تصمیم می‌گیریم که فردا کدام‌شان بازی کنند.

نویدکیا در خصوص غایبان تیمش مقابل پرسپولیس بیان کرد:‌ فردا همه بازیکنان خودمان را به جز سهیل ترکمان که آسیب‌دیده است، در اختیار داریم. 

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان فردا شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha