۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85495181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: خدمت خالصانه ویژگی رییس‌جمهور مردمی است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: خدمت خالصانه ویژگی رییس جمهور مردمی است و رییس جمهور آینده که با رای اکثریت مردم انتخاب می شود باید خود را برای حضور میدانی در خدمت به مردم آماده کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد در مصلی امام خمینی (ره)‌ این شهرستان از آحاد مردم خواست با حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شناخت کامل به نامزدی ولایی و انقلابی و دارای سابقه و روحیه خدمت گذاری خستگی ناپذیر به مردم و جامعه رای دهند.

وی در تشریح پیام مهم حضور گسترده مردم در آیین تشییع شهید آیت‌الله رییسی و شهدای خدمت بیان کرد:‌ مردم به دنبال رییس جمهور و مسوولان و دولتمردانی هستند که شیفته خدمت به جامعه و دغدغه رفع مسائل و مشکلات آنان را داشته باشند.

امام جمعه گناباد با تسلیت سالروز ارتحال بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ امام خمینی (ره)‌ در برابر اقدامات ضد اسلامی و ضد ارزشی شاه و رژیم پهلوی که وابسته به بیگانگان بود و ثروت ها و منابع کشور را در اختیار آمریکا و انگلیس و مستکبران قرار داده بود، ایستادگی کرد و با صبر و استقامت و حضور گسترده مردم در صحنه مبارزات دوران ستم شاهی،‌رژیم پهلوی سرنگون و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند ولی با رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شرکت پرشور مردم در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام، آنان به اهداف خود نرسیده اند.

حجت الاسلام صادقی نسب ادامه داد:‌ دشمنان تصور می کردند که بعد از ارتحال امام خمینی (ره)‌ می توانند به اهداف خصمانه خود دست یابند ولی مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای، بهترین شاگرد و یاور امام راحل به عنوان رهبر انقلاب تعیین کردند و معاندان در دستیابی به هدف ها و توطئه های خود ناکام ماندند.

وی گفت: تا زمانی که ملت ایران با حفظ بصیرت دینی و انقلابی در صحنه حضور دارند دشمنان به اهداف خود نمی رسند و وصیت نامه امام خمینی (ره)‌در همه بخش ها، راه را برای ملت مشخص کرده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha