۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85495184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام مهم وصیت‌نامه امام خمینی (ره) پیشگیری از تحریف حقیقت است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، گفت: مهمترین توصیه و پیام وصیت سیاسی الهی ایشان، پیشگیری از تحریف حقیقت است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت حیدریه افزود: یکی از دغدغه‌های حضرت امام(ره)، تحریف فکر و اندیشه و راه ایشان بود.

وی از تحقق اسلام نام محمدی (ص) به عنوان پیام دیگر امام در وصیت‌نامه ایشان یاد کرد و گفت: ویژگی اسلام آن است که برای تمامی ابعاد زندگی بشر برنامه دارد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: پیام سوم امام در این وصیت‌نامه، مورد خطاب قرار دادن مردم جهان است، مخاطب ایشان محدود به یک گروه خاص و به خصوص تنها مردم ایران نیست و از همه مردم جهان خواسته اند، تا جهانی سراسر عدل و داد و بدون کفر و استکبار را برقرار سازند.

وی تصریح کرد: نسل جوان و نوجوان ما که دوران حضرت امام(ره) را تجربه نکرده اند، شایسته است حداقل یک بار وصیت‌نامه ایشان را بخوانند و با مفاهیم و پیام‌های بنیانگذار فرزانه انقلاب اسلامی آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کنند.

معلمی در بخش دیگری از سخنانش به کشتارهای رژیم جنایتکار صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: امروز با وجودی که دادگاه لاهه این جنایت‌ها را محکوم کرده، اما در سایه سکوت مرگبار آمریکا و دیگر قدرت‌های اروپایی، حتی به چادر مردم فلسطین حمله شده و شاهد یک نسل کشی در سرزمین فلسطین هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha