۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85495196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس جمهور آینده باید در مسیر شهید رییسی گام بردارد

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: رییس جمهور منتخب آینده باید خستگی ناپذیر باشد و با عملکرد انقلابی و جهادی در مسیر شهید رییسی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر بیان کرد: ۲۸ روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری است و رییس جمهور دولت چهاردهم انتخاب می شود.

وی اظهار داشت: انتخابات به طور معمول فرآیندی ۶ تا ۹ ماهه دارد ولی به علت حادثه ناگوار شهادت رییس جمهور خدمتگزار باید در این فاصله کوتاه انجام شود و فرد منتخب باید در همان مسیر رییس جمهور شهید حرکت کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور منتخب باید متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی، توانا و با کفایت در انجام مسئولیت های بسیار مهم، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی و ظرفیت های داخلی و جوانان، مردمی و متواضع، امیدوار و امید بخش، عدالت خواه، ضد فساد، مفسد و ویژه خواری باشد.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه فرد منتخب باید به استان هایی که نسبت به دیگر استان ها در پیشرفت عقب مانده اند توجه داشته باشد عنوان کرد: رییس جمهور شهید در چندین جلسه از چند استان نام بردند که بیشتر مورد توجه قرار گیرند و در یکی از این جلسات لرستان اولین استانی بود که مورد تاکید قرار داد و بر آمار بیکاری بالای این استان اشاره شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: ایران اسلامی مسیر خود را پیدا کرده است و هیچ حادثه تلخ و شیرینی این ملت را برای رسیدن به قله ها باز نخواهد داشت بنابراین شاید مردم در مواردی محزون شوند اما نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ اختلالی در پیشرفت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: ۱۴ خرداد سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بنیانگذار تحولات و اقدامات اساسی در جهان اسلام است و پس از ایشان این راه نورانی توسط مقام معظم رهبری با اقتدار، تدبیر و شجاعت ادامه پیدا کرد.

خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد:مراسم متعددی در استان برگزار خواهد شد که با شرکت در این آیین ها، اصول پابرجا و ماندگار انقلاب اسلامی با حضور مردم استحکام خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر آشنایی نسل کنونی و نسل های بعد با اصول انقلاب اسلامی افزود: ۱۴ خرداد روز انتخاب مقام معظم رهبری جهت رهبری انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام راحل و نقش ایشان در رویدادهای ۳۵ سال گذشته ممتاز و درخشان است که اهل قلم، سخنوران و نخبگان باید این نقش ممتاز را بیان کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری توانستند در عرصه های گوناگون با ویژگی های منحصر به فرد خود، کشتی طوفان زده انقلاب اسلامی را که مورد تهاجم نظام سلطه و زورگویان عالم بود به ساحل نجات برسانند و امروز به عنوان فرمانده کل قوا نقش اصلی را در بازدارندگی دشمنان، تامین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی دارند.

امام جمعه خرم آباد گفت: امنیت پایدار در سرزمین ایران اسلامی ایجاد شده و باید توجه کرد اکنون رژیم اشغالگری که مورد حمایت نظام سلطه و زورگویان عالم بود در چه وضعیتی گرفتار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha