اوسمار: اگر استقلالی‌ها فنی صحبت کنند، جوابشان را می‌دهم/ فصل آینده مربی بهتری خواهم بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر حریف در مورد مسائل فنی چیزی بگوید می‌توانیم جواب بدهیم و صحبت کنیم اما در مورد مسائلی که فنی نیست و فوتبالی نیست، نباید جواب بدهیم و جوابمان و نتایجمان مشخص است.

به گزارش ایرنا، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار کرد: فردا یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان را داریم. مقابل تیمی بازی داریم که فرم بازی‌اش را نسبت به نیم‌فصل اول تغییر داده است. امیدوارم یک بازی خوب داشته باشیم و جشن قهرمانی را کنار هواداران‌مان برگزار کنیم.

وی افزود: می‌دانم که هواداران می‌آیند و استادیوم را پر می‌کنند. این شرایط مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند که مقابل هواداران‌مان یک بازی زیبا انجام دهیم و با نتیجه‌ای خوب زمین را ترک کنیم. عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت زمین نیست. درست است که در یک بازی نباید گل بخوریم و باید گل بزنیم، اما مهمتر از همه بردن یک بازی است. تصمیم ما برای بازی فردا پیروزی است. عملکرد کلی تیم مهم است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص امتیازات این تیم در نیم‌فصل دوم، گفت: همانطور که قبلا گفتم، نیم فصل دوم امتیازات پرسپولیس بیشتر بود و بهتر امتیاز گرفتیم اما باید ببینیم میانگین امتیاز ما در کل فصل چقدر است. ما همه باهم کار کردیم تا به چیزی که هدف همه‌مان است، برسیم. امیدوارم این اتفاق فردا بیفتد.

اوسمار در مورد وضعیت خط دفاعی تیمش بیان کرد: من قبلا هم گفتم و شاید بعضی از حرف‌هایم تکراری باشد. عملکرد یک تیم در بخشی از زمین نیست، ما در یک بازی نباید گل بخوریم و بعد گل بزنیم و بازی را ببریم. اما مهمترین چیز بردن بازی است و فردا هم دوست داریم فقط بازی را ببریم.

وی در مورد مصاحبه بازیکنان و مربیان استقلال و جواب دادن به آن‌ها عنوان کرد: ما با حرف‌هایی که نزدیم، جوابمان را دادیم. اگر حریف در مورد مسائل فنی چیزی بگوید می‌توانیم جواب بدهیم و صحبت کنیم اما در مورد مسائلی که فنی نیست و فوتبالی نیست، نباید جواب بدهیم و جوابمان و نتایجمان مشخص است.

سرمربی پرسپولیس در مورد احتمال شکست برابر مس رفسنجان، گفت: چیزی که شما گفتید در ذهن ما نبوده و همیشه به هدفمان فکر کردیم. بهتر بود در مورد بردهایمان می‌پرسیدید نه درباره احتمال باخت.

اوسمار در مورد نتایج خوب پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، بیان کرد: فوتبال بحث لحظه‌هاست. من یک ایده کلی دارم و به بازیکنان می‌گویم چه کار کنند اما شاید بازیکن نتواند در لحظه از آن ایده استفاده کند و تصمیمی بگیرد که بهتر یا بدتر شود. فوتبال بازی لحظه‌هاست و ما ایده کلی می‌دهیم تا بازیکنان بر اساس آن، بتوانند با خلاقیتشان به آن ایده برسند.

وی در مورد نقش افشین پیروانی و مدیران پرسپولیس در موفقیت تیم، گفت: در فوتبال کسانی که داخل زمین یا داخل باشگاه هستند، نتیجه را تعیین نمی‌کنند و همه تلاش می‌کنند. یک مثلث است، بخش مدیریتی و اداری و فنی است که باهم کار می‌کنند تا باشگاه بزرگ پرسپولیس به نتایجش برسد. تجربه پیروانی مثل سپر برای ما بوده و تلاش کرده تا تیم در آرامش به کار خود ادامه بدهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر فردا اشتباه داوری باعث شود قهرمانی از دست برود، بازهم در این مورد سکوت می‌کند یا نه، عنوان کرد: من دوباره همان رویه را ادامه خواهم داد. هر اتفاقی که چه به سود ما و چه ضرر ما رخ بدهد، من در مورد داوری صحبت نخواهم کرد.

وی در خصوص مهمترین تجربه‌اش در پرسپولیس، گفت: چیزهای زیادی یاد گرفتم و مطمئن هستم با این تجربیات فصل آینده مربی بهتری خواهم بود.

اوسمار در خصوص این موضوع که جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری عنوان کرده که در بازی پرسپولیس و شمس‌آذر، چیزهایی را شنیده‌ام که اگر اتفاق افتاده باشد باعث تاسف است، بیان کرد: باید از خودشان بپرسید، من نمی‌دانم چه بگویم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان فردا شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha