۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85495224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: ملت ایران رییس جمهوری توانمند و مردمی را از دست دادند

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران اسلامی رییس جمهوری مردمی، ساده زیست، توانمند و شجاع را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد در مصلای این شهر با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و همراهان افزود: به لطف خداوند و با پیروی از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک ساعت اداره امور کشور تعطیل نشد.
وی اظهار کرد: انتظار می‌رود تا مردم با انتخاب آگاهانه خود از بین همه افراد که اصلح هستند اصلح‌ترین را انتخاب کنند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: رییس جمهور منتخب مردم باید فردی با تقوا، شجاع، توانمند با بصیرت و مردمی باشد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: رییس جمهور منتخب باید فردی ساده زیست و دشمن ستیز باشد تا بتواند در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان با قدرت بایستد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) ادامه داد: خردادماه یادآور قیام ۱۵ خرداد و رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه بروجرد یادآور شد: امام خمینی(ره) یک عالم عامل و یک عالم به معنای واقعی کلمه در اعتقادات بصیر و در فقه مسلط و شخصیتی شجاع بود.

حجت الاسلام حسینی گفت: با وجود اینکه امام خمینی(ره) دانش آموخته دانشکده سیاسی نبود اما خداوند به او بصیرت و سیاست لازم را داده بود.

وی با اشاره به انتخاب جانشین حضرت امام خمینی(ره) در ۱۴ خردادماه افزود: درایت، تیزبینی و آینده نگری رهبر معظم انقلاب موجب شد، بعد از ارتحال امام (ره) تاکنون هیچ خللی در اداره مملکت به وجود نیاید و همواره ایران بر قله افتخار بایستد.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان طرفدار مردم فلسطین اظهار کرد: این نامه مربوط به همه دانشجویانی است که مخالف ظلم و ستیز به مردم فلسطین هستند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سرنوشت آمریکا به همین شکل نخواهد ماند و این دانشجویان بخشی از جبهه مقاومت هستند و جبهه مقاومت مختص به یمن عراق لبنان نیست بلکه برای همه مدافعان ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: حفظ محیط زیست بر همه ما واجب است و باید مصرف ما در حد نیاز و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست باید مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید برابر تاکیدات دین و همچنین تاکید وزارت بهداشت نسبت به سالم سازی محیط زیست کوشا باشیم.
خطیب جمعه بروجرد یادآور شد: با توجه به گرم شدن هوا انتظار می‌رود که همه مردم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی لازم را داشته باشند و از اسراف آن پرهیز کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به افزایش قیمت اجاره بهای مسکن افزود: انتظار می‌رود که مالکان واحدهای مسکونی با رعایت حال مستاجران اجاره‌ واحدهای خود را در حد قابل قبول افزایش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha