۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85495243
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دادستان دیوان محاسبات: شهید رئیسی قطار کشور را به ریل اصلی‌ بازگرداند

گرگان- ایرنا- دادستان دیوان محاسبات گفت: شهید رئیسی توانست با همراهی اعضای کابینه‌اش قطار رشد، توسعه و پیشرفت کشور را به ریل اصلی‌اش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی کامیار روز جمعه در جمع خبرنگاران گلستان اظهار کرد: انقلابی بودن، شجاعت، دفاع از قرآن در سازمان ملل و اعلام کردن رسمی آمریکا به عنوان عامل اصلی ترور شهید سلیمانی از ویژگی‌های شهید جمهور بود.

وی بیان کرد: در حالی که چهره واقعی آمریکا در ترور شهید سلیمانی کتمان شده بود، اما سخنان آیت‌الله شهید رئیسی توانست آمریکا را به عنوان یک تروریست و جنایتکار واقعی معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور بعدی کشور بعد از انتخابات هشتم تیر ماه و آغاز دوره چهاردهم ریاست جمهوری و دولت، باید این مسیر حرکت قطار نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را ادامه دهد.

دادستان دیوان محاسبات گفت: ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در معادلات سیاسی، اجتماعی و ابعاد مختلف مجامع بین‌المللی برای جامعه جهانی تعیین کننده است و این نقش ایران در مجامع بین‌المللی نباید متوقف شود.

وی ادامه داد: دنیا به لحاظ بین‌المللی شرایط خاص و حساسی همچون درگیری‌های روسیه - اوکراین و فلسطین دارد که در این شرایط نمی‌توان نقش ایران را در معادلات بین‌المللی نادیده گرفت.

وی یادآور شد: مردم در تشییع شهدای خدمت نشان دادند که قدرشناس خدمتگزاران خود هستند.

وی به بخشی از وظایف دیوان محاسبات اشاره کرد و افزود: با توجه به مذاکرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیشین و وعده و وعیدهای غیرعملی برخی نامزدهای انتخابات، این نهاد آمادگی دارد اطلاعات مفید اقتصادی تجمیعی را در اختیار متقاضیان مربوطه قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha