نامه رهبر انقلاب در راستای امیدآفرینی بین جوانان جهان است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان جهان تاکیدی بر آن است که امروز آنان بخشی از جبهه مقاومت هستند و باید امیدوار و محکم در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه شهرستان آستارا اظهارکرد: اینکه در این دوره صدای مظلومیت فلسطین در تمام دنیا بلند شده و در کشورهای مختلف اقشار متعدد مردم متوجه جنایت‌ها و ماهیت ظالمانه رژیم اشغالگر قدس شده اند، از جمله آثار انقلاب اسلامی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین است.

وی عنوان کرد: صدای مردم مظلوم فلسطین امروز از طریق همین حرکت‌هایی که در مراکز علمی و دانشگاه‌ها سراسر دنیا بلند شده به گوش جهانیان رسیده و موجب شده تا دنیا و مجامع مختلف فریاد مظلومیت فلسطین را بشنوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی آستارا تصریح کرد: حرکت اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی به نحوی دولت آمریکا را نیز تحت فشار قرار می‌دهد که تا حدودی در مواضع خود نسبت به این رژیم اشݝالگر اصلاحاتی انجام دهد.

حجت الاسلام باقری ارومی بیان کرد: با ادامه اعتراض‌ها به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه طرح ۲ دولت در کنار هم که اکنون توسط برخی کشورهای اروپایی هم به رسمیت شناخته شده است، مطرح می‌شود و به تبع آن موجودیت دولت فلسطین هویت و رسمیت می یابد.

وی تاکید کرد: پیام رهبر معظم انقلاب که امروز در پشتیبانی از حرکت دانشجویان آمریکا مطرح شده است به نحوی پشتیبانی از مظلومیت ملت فلسطین است و آزادیخواهان را در سطح دنیا متوجه این مظلومیت کرده و در مقابل نظام استکباری و ظلمی که به مردم فلسطین اعمال می‌شود ترغیب به قیام و اعتراض می کند.

امام جمعه شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب چون همیشه ماهیت مهم و اثرگذاری در شرایط موجود دارد و موجب می‌شود پشتیبانی از مردم فلسطین در دانشگاه‌ها ابعاد گسترده‌ای یابد و حمایت شود همچنین دانشجویانی که تحت فشار هستند را تشویق می‌کند که حرکت خود را استمرار بخشند و فشار خود را کماکان به دولت آمریکا که در آستانه انتخابات است نیز دنبال کنند.

وی در بخشی دیگر از خطبه ها به مشکلات موجود در شهرستان آستارا از جمله راه ها، فاضلاب و غیره اشاره کرد و گفت: بارها از تریبون نماز جمعه و غیره این اشکالات و مشکلات را بیان کرده ایم ولی در عمل اقدامی که بتواند باعث رضایت مردم باشد را نمی بینیم که امید است اقدامات عملی خوبی در راستای تحقق آنها صورت گیرد.

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو افزود: مردم با حضور پرشور خود می توانند دشمنان نظام و رهبری را نا امید کنند تا بتوانیم از این مرحله نیز با موفقیت گذر کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha