حاشیه‌های ستاد انتخابات؛ لاریجانی با گروه کارگردانی آمد/ خوش‌چهره شناسنامه نیاورد

تهران- ایرنا- در دومین روز ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری علی لاریجانی، محمود احمدی بیغش، محمد خوش چهره و عبدالناصر همتی در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند که با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری با حضور علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس در دقایق اولیه امروز جمعه- ۱۱ خرداد ماه- آغاز شد.

خبرنگاران آمادگی حضور وی را نداشتند و خیلی‌ها هنوز به ستاد انتخابات نرسیده بودند که لاریجانی وارد وزارت کشور شد همه در تلاش بودند تا خبر حضور لاریجانی را زودتر از بقیه منتشر کنند.

حاشیه‌های ستاد انتخابات؛ لاریجانی با گروه کارگردانی آمد/ خوش‌چهره شناسنامه نیاورد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، این بار هم با یک گروه کارگردانی و فیلم‌برداری به ستاد انتخابات آمد تا با این شیوه تبلیغاتی خاص در صدر اخبار انتخابات اخیر قرار گیرد، البته حضور تصویر بردار در اطراف علی لاریجانی مانع دید و پوشش خبرنگاران و اعتراض آنها شد. لاریجانی با خواندن متن از پیش نوشته شده در مدت ۵ دقیقه مطالب و دیدگاههای خود را در مورد وضعیت کشور بیان کرد.

فضای حاکم بر ستاد انتخابات و محل استقرار خبرنگاران در روز دوم نشانی از هیجان خبرنگاران دارد همه منتظر حضور داوطلبانی هستند که زمزمه حضورشان در روزهای گذشته به گوش می‌رسید و با نزدیک شدن به روز ثبت‌نام احتمال آمدنشان ‌پررنگ‌تر شده است.

محمود احمدی بیغش، نماینده سابق مجلس دومین داوطلب هم به ستاد انتخابات آمد و بعد از طی مراحل طولانی ثبت نام به سالن سخنرانی آمد و برخلاف بسیاری از نامزدها که برای صحبت کردن، زمان کم می‌آورند، تنها به چند جمله کوتاه بسنده و کرد و بدون اینکه به سوالات خبرنگاران پاسخی بدهد، از حاضرین خداحافظی کرد و از سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور خارج شد.

حاشیه‌های ستاد انتخابات؛ لاریجانی با گروه کارگردانی آمد/ خوش‌چهره شناسنامه نیاورد

بعد از رفتن نامزد دوم انتخابات تا چند ساعت خبر از حضور هیچ داوطلبی نبود تا اینکه محمد خوش چهره نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی که از رقابت در مجلس دوازدهم برای ورود به مجلس بازماند بدون داشتن شناسنامه در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

عبدالناصر همتی آخرین داوطلب ثبت‌نام کننده در روز دوم بود، زمانی که عکاسان از او خواستند شناسنامه‌اش را در دست بگیرد، یکی از خبرنگاران به او گفت که چرا دستت می‌لرزد و همتی هم در پاسخ به او گفت، دست من نمی‌لرزد، چشم تو می‌لرزد!

البته شوخی دیگر خبرنگاران حاضر در وزارت کشور با همتی هم، پاک کردن انگشت استامپی همتی با آب دهان بود که مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha