پاکدل: با برنامه حرکت می‌کنیم/ اتفاقات خوبی در هندبال رخ داده است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال، گفت: با برنامه حرکت می‌کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا قدرتمندانه شرکت کرده و سهیمه حضور در جام‌جهانی را به دست آوریم.

به گزارش ایرنا، علیرضا پاکدل در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات مثبتی که در فدراسیون هندبال صورت گرفته است، اظهار داشت: امسال چند برنامه مهم در هندبال کشور داریم. اتفاقات مهمی در فدراسیون هندبال رخ داده که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است. برخی از این اتفاقات در هیچ کدام از ورزش‌های توپی دختران رخ نداده است.

وی افزود: تیم دختران جوانان ایران برای دومین بار سهمیه آسیایی را کسب کرد. ۲۷ خرداد و کمتر از دو هفته آینده این تیم در مسابقات قهرمانی دختران جهان که در کشور مقدونیه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. تا کنون در سه سال گذشته تیم‌های هندبال در رده‌های سنی مختلف در مسابقات جهانی حاضر شده‌اند و امیدوارم بتوانند در مقابل بزرگان دنیا نتایج خوبی بگیرند.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: تیرماه تیم جوانان ایران برای گرفتن سهیمه قهرمانی آسیا که در کشور اردن برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

پاکدل تصریح کرد: شهریور ماه میزبان مسابقات نوجوانی قهرمانی آسیا (انتخابی جهانی) در شهر شیراز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: تیم بزرگسالان هندبال ایران به زودی تشکیل خواهد شد. در تهران تمرینات خود را آغاز می‌کنند و بلافاصله راهی آنکارا خواهند شد تا در یک تورنمنت مهم شرکت کنند.

رئیس فدراسیون هندبال، گفت: به دنبال این هستیم در سال جاری برنامه‌های خود را با دقت و با برنامه انجام دهیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا قدرتمندانه شرکت کرده و سهمیه حضور در جام جهانی را به دست آوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha