نباید در مقابل هوادار خود را از پیش برنده بدانیم/دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم+ فیلم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه بازی سختی مقابل هوادار داریم و نباید خودمان را از قبل برنده بدانیم، گفت: امیدوارم با کمک هواداران جایگاه مان را در لیگ تثبیت کنیم.

به گزارش ایرنا سیروس پورموسوی جمعه شب در نشست خبری قبل از بازی مقابل هوادار ضمن قدردانی از اصحاب رسانه در فصل اخیر اظهار کرد: یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم تیم‌های خوزستانی فصل آینده شرایط بهتری داشته باشند.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل هوادار بیان کرد: هوادار تیم خوبی است و نباید نتایج ۲ هفته اخیر این تیم را مدنظر داشت البته ما محکوم به برد هستیم و برای سه امتیاز تلاش می کنیم.

پورموسوی گفت: هر چقدر به هفته‌های پایانی نردیک شدیم بازیکنان ما شناخت خوبی نسبت به هم پیدا کرده و اکنون شرایط خوبی داریم. امیدوارم فردا اشتباهات داوری تاثیرگذار نباشد و اتفاقات خوبی برا ما رقم بخورد.

وی افزود: یکی از نقاط قوت ما در بازی های گذشته خط هجومی تیم است و از آنجا که در ۲ بازی گذشته به تیم‌های خوبی گل زده‌ایم این موضوع به خودباوری بازیکنان‌مان کمک کرده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به فرسایشی شدن لیگ، یک سری بازیکنان خسته و بی‌انگیزه شده‌اند و عده‌ای هم مصدوم هستند در کل ما نگاه مثبتی به مسابقات داشته و امیدوارم هر تیمی که حقش است در لیگ بماند.

وی درباره برگزاری بازی های هفته آخر در ساعت ۱۹، اضافه کرد: فکر نمی‌کنم در این زمینه با تیمی مشورت شده باشد و اصلاً شرایط آب و هوایی اهواز را در نظر نگرفته‌اند؛ برای اینکه بازی‌ها را همزمان برگزار کنند، این ساعت را در نظر گرفتند که تصمیم جالبی نیست.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان استان از تیم استقلال خوزستان حمایت کرده اند گفت: گله من از مسوولان استان خوزستان این است که چرا هفته‌های آخر به فکر حمایت افتادند؟ بعد از اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس برای ما رخ داد، کدام یک از این مسئولان با ما تماس گرفت و از ما دلجویی کرد؟ اگرچه حضور این مسئولان تاثیری در روند کاری ما ندارد.

وی درباره ادامه همکاری خود با استقلال خوزستان، افزود: استقلال خوزستان را دوست داشته و تمایل به ادامه همکاری با این تیم را دارم چرا که از سال تاسیس این باشگاه در این تیم بوده‌ام.

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: به هر حال نتیجه بازی فردا شب بسیار تاثیرگدار بوده و امیدوارم استقلال خوزستان سهمیه خود را حفظ کند و در کل باید دید مسئولان باشگاه نسبت به فصل آینده چه دیدگاهی دارند.

پورموسوی گفت: امسال جز تیم‌هایی بودیم که کم‌ترین هزینه را داشتیم و از این جهت بسیار سختی کشیدیم لذا اگر بنا بر ادامه همکاری باشد باید با مسئولان باشگاه در خصوص بودجه صحبت کنم زیرا دست خالی نمی‌شود کار کرد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و هوادار از ساعت ۱۹ روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha