تفویض اختیارات به استانداران از سوی شهید رئیسی اداره کشور را تسهیل کرد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ارتباط مستقیم رئیس جمهور شهید با استانداران و تفویض اختیار بیشتر به آنها و اشراف به تمامی موضوعات منجر به تسهیل در روند اداره کشور شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد جمعه شب در مراسم هفتمین روز از شهادت رییس جمهور و شهدای خدمت، در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر جاجرم با اشاره به خدمات شاخص رئیس جمهور شهید در سطح کشور و استان اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی و اصلاحات اقتصادی و تسویه بدهی‌های دولت، تلاش بر اتمام پروژه‌های عمرانی، نظارت بر بازار ، احیای واحدهای راکد تنها بخشی از اقدامات دولت شهید آیت الله رئیسی است.

وی افزود: اهتمام در پیگیری‌ها و انضباط در امور، مشخصه بارز شهید آیت الله رئیسی بود و این عوامل منجر به کسب توفیقات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه های مختلف شد.

استاندار خراسان شمالی مشکل اساسی استان را تامین آب عنوان کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور شهید به استان، پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی کلید خورد که این پروژه عظیم تا پایان خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید تا مردم از آب باکیفیت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اتمام پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب مورد تاکید شهید رئیسی بود که نمونه بارز آن پروژه سد گلمندره و بیدواز، حفر چاه‌ها و حل مشکلات تنش آبی است.

حسین نژاد کاهش نرخ بیکاری، احیای واحدهای راکد، اشتغال پایدار، خرید تضمینی دام، تامین آب و ساخت مدارس را از مهم ترین اقدامات دولت در استان ذکر و بر تداوم اقدامات زیرساختی تاکید کرد.

وی توسعه روابط با کشورهای همسایه را از اولویت‌های دولت شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: خستگی ناپذیر بودن ویژگی بسیار بارز و برجسته این شهید بزرگوار بود و با همین ویژگی کارهای بزرگی در کشور انجام داد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ارتباط مستقیم رئیس جمهور شهید با استانداران و تفویض اختیار بیشتر به آنها و اشراف کامل به تمامی موضوعات منجر به تسهیل در روند اداره کشور شد.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی با مساحت سه هزار و ۶۵۴ کیلومتر دارای سه شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، سه بخش، پنج دهستان و ۵۵ آبادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha