۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۱
کد خبر: 85495499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«سید عباسی» ناخدای دریابانان ماند

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۱
کد خبر: 85495499
«سید عباسی» ناخدای دریابانان ماند

ساری - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال دریای کاسپین بابل گفت: "سید داوود سید عباسی" سرمربی تنها نماینده مازندران در لیگ دست اول فوتبال کشور در این تیم باقی می‌ماند.

ابراهیم محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سید عباسی برای تیم دریای بابل زحمت‌های زیادی کشیده است و این سرمربی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل را تنها نمی‌گذارد.

وی اظهار داشت: دریای کاسپین بابل در نیم فصل دوم درپنح بازی دقایق پایانی نتیجه را واگذار کرد که این امر فشارهای زیادی بر روی بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران وارد کرد.

محمودی گفت: بعد از گل تساوی شهر راز شیراز در هفته گذشته کدورتی بین تماشاگران و سرمربی ایجاد شد که این سوء تفاهم برطرف شد.

سرپرست دریای کاسپین بابل با بیان اینکه نماینده مازندران در لیگ دست اول فوتبال کشور ۲ بازی بسیار مهم پیش رو دارد، خاطرنشان کرد: بازی‌های هفته‌های پایانی بسیار حساس و نزدیک به هم و غیر قابل پیش بینی است.

محمودی تصریح کرد: اگر مسئولان شهرستانی و استانی می‌خواهند از این تیم حمایت کنند تا دریا در لیگ بماند در شرایط فعلی تیم نیازمند پشتیبانی است و اگر دریا سقوط کند بازگشت دوباره به لیگ دسته اول فوتبال کشور غیر ممکن خواهد بود.

دریای کاسپین بابل بعد از پایان بازی ها در هفته ۳۲ لیگ آزادگان با کسب ۲۸ امتیاز در رده ۱۵ جدول جای گرفت و در ۲ بازی پایانی فصل جاری برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور ۱۶ خرداد در ورزشگاه سیمرغ در مقابل پارس جنوبی جم به میدان خواهد رفت و در نهایت در هفته پایانی لیگ، ۲۱ خرداد در مقابل چادر ملو اردکان بازی خواهد کرد. که نتیجه این ۲ بازی برای تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور حکم مرگ و زندگی را دارد.

«سید عباسی» ناخدای دریابانان ماند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha