پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی

تهران- ایرنا- سرپرست وزارت امور خارجه با تاکید بر اقدام اضطراری و مشترک کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین و افزایش کمک‌رسانی به غزه، از پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی و خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی باقری در شبکه ایکس نوشت: در گفتگوی تلفنی با احمد عطاف، وزیر امور خارجه الجزایر پیرامون آخرین تحولات جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح و همکاری‌های دوجانبه ایران و الجزایر گفتگو و رایزنی کردم.

وی افزود: ضمن تشکر از پیام‌های محبت‌آمیز رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر مقام‌های الجزایر به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان، از تلاش‌ها و ابتکار دولت الجزایر به نمایندگی از کشورهای اسلامی در ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای برای توقف حملات رژیم صهیونیستی حمایت کردم.

سرپرست وزارت امور خارجه تاکید کرد: اقدام اضطراری و مشترک کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین و افزایش کمک‌رسانی به ساکنان مظلوم غزه امری ضروری است؛ بر همین اساس پیشنهاد کردم که نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برگزار شود که این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha