۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۳۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85495540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بررسی آخرین تحولات غزه در دیدار وزیر دفاع قطر با بورل

تهران- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که وزیر دفاع قطر در حاشیه نشست گفت وگوی‌های شانگری‌لا در سنگاپور با جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و درباره آخرین تحولات غزه گفت وگو کرده است.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، خالد بن محمد العطیه وزیر دفاع قطر در سنگاپور با بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت وگو کرده است.

بر اساس این گزارش، العطیه و بورل در این دیدار درباره همکاری‌های دوجانبه و مسائل مورد اهمیت میان دو طرف با یکدیگر رایزنی کرده‌اند.

وزیر دفاع قطر و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه تلاش‌های صورت گرفته برای توقف جنگ و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با هم گفت وگو کرده‌اند.

در نشست گفت وگوهای شانگری‌لا، وزرا و مقامات نظامی کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکا در سنگاپور گردهم می‌آیند و در مورد ضروری‌ترین چالش‌های پیش روی منطقه آسیا و اقیانوس آرام با یکدیگر به بحث و مشورت پرداخته و درعین حال دیدارهای دوجانبه نیز با هم دارند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha