۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85495562
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نقش نام «آیت الله رییسی» بر تابلوی شهرک مسکن جاجرم خراسان‌شمالی

بجنورد- ایرنا- فرماندار جاجرم گفت: شهرک نهضت ملی مسکن در شهر جاجرم به مساحت ۲۱۸ هکتار به نام «شهید آیت الله رییسی» نامگذاری شد.

مصطفی حاجی زاده روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از افتخارات دولت سیزدهم است و تلاش شهید آیت الله رییسی، سرعت دادن به اجرای این طرح و خانه دار کردن مردم بود.

وی افزود: نامگذاری این سایت به نام آیت الله رییسی به پاس قدردانی از زحمات شهید جمهور برای توجه و تلاش در زمینه خانه دار کردن مردم انجام شد.

فرماندار جاجرم خاطرنشان کرد: همچنین یک میدان در سایت مسکن ملی شهر جاجرم به نام « شهید خدمت» نامگذاری شد.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی واقع شده و این شهرستان از سه بخش مرکزی، سنخواست و شوقان تشکیل شده است.

طرح «نهضت ملی مسکن» یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است که بر مبنای اجرای قانون جهش تولید مسکن مصوب مجلس شورای اسلامی از همان آغاز به کار دولت اجرا شد و مهمترین تحول آن نسبت به طرح‌های قبلی از جمله مسکن ملی و مسکن مهر در تغییر الگوی ساخت و تعداد است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رییس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha