۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85495601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مصوبه سفر رییس جمهور به بانوان لرستانی پرداخت شد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: هزار میلیارد ریال در جریان سفر شهید آیت الله رئیسی به لرستان برای بانوان سرپرست خانوار و زنان کار این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال جذب و پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر قهرمانی روز شنبه در جلسه شورای اداری دلفان افزود: این اعتبار با همکاری ادارات کمیته امداد، صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، جهاد کشاورزی و فرمانداری دلفان به بانوان پرداخت شده که در صورت همکاری بانک ها پرداخت این میزان قابل افزایش است.

وی اظهار داشت: این افزایش اعتبار توجه ویژه شهید آیت الله رئیسی را به مقوله اشتغال و ضرورت محرومیت زدایی از قشر محروم در این شهرستان نشان می دهد.

وی به طرح های مهم اشتغالزا در دلفان اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مقوله اشتغال در این شهرستان صورت گرفت که کارخانه شن و ماسه، تولید مبلمان شهری، نمایندگی مدیران خودرو، کشتارگاه صنعتی طیور و تولید پوشاک جمعیت هلال احمر دلفان از مهمترین طرح های اشتغال زا در دلفان است که با ایجاد اشتغال ۱۷۰ نفر در دولت شهید آیت الله رئیسی به بهره برداری رسید.

فرماندار دلفان یکی از طرح های مهم اشتغال زا در این شهرستان را نساجی عنوان و بیان کرد: عملیاتی اجرایی ابر پروژه توسط دولت سیزدهم آغاز و زمین مورد نیاز آن تامین شد که با بهره برداری از آن بیش از ۷۰۰ نفر مشغول به کار می شوند.

قهرمانی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای همراه، به خدمات چشمگیر شهید آیت الله رئیسی در مسوولیت های مختلف اشاره کرد و گفت: محبوبیت وی در قلوب مردم پس از شهادت مشخص شد و ملت پاسخ خدمات چشمگیر دولت و زحمت های شبانه روزی را با شرکت باشکوه در مراسم تشییع دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha