مشکل معارضان محلی برای تکمیل جاده الیگودرز – داران برطرف شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: رفع مشکل معارضان محلی برای تکمیل جاده چهار خطه الیگودرز – داران باید در اولویت قرار گیرد تا روند اجرای این طرح تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز شنبه در حاشیه بازدید از این محور افزود: مشکل معارضان محلی باید به سرعت رفع شود و پروژه ادامه یابد تا مردم از این خدمت بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: با رفع موانع پیش روی این طرح و احداث چهارخطه، تصادفات جرحی و فوتی و خسارات ناشی از آن کاهش خواهد یافت که اولین اقدام در تکمیل چهار خطه داران باید در راستای حل مشکل مسیر "دوزان" باشد چراکه پروژه در این محل متوقف شده است.

وی در حین بازدید از طرح، طی تماس های تلفنی مکرر با مسوولین کشوری خواستار حل مشکل معارضین و تسریع در ادامه پروژه چهار خطه الیگودرز - داران شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از حرکت کند اجرای این طرح اظهار داشت: سالیانه چندین فقره تصادف منجر به فوت در این مسیر اتفاق می افتد و پارسال ۲۵ نفر در این محور بر اثر تصادف جان باختند.

حمیدرضا گودرزی گفت: شرایط فعلی این محور خطرات بسیاری برای مسافران دارد و در عین حال موجب عقب افتادگی اقتصادی لرستان شده است.

به گزارش ایرنا این مسیر ۲۰ کیلومتر طول دارد که تاکنون تنها پنج کیلومتر تبدیل به چهار خطه و ایمن شده و برای تکمیل مابقی طرح نیز هشت هزار میلیارد ریال نیاز است.

همچنین حضور در گلزار شهدا، شرکت در شورای اداری، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از چند طرح عمرانی از جمله برنامه های مهم استاندار در سفر یک روزه به الیگودرز می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha