۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85495837
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

رکابزنی ۳۰۰ کیلومتری دوچرخه سواران همدانی به عشق امام راحل

همدان-ایرنا- دوچرخه سواران همدانی امروز شنبه طی مراسمی با بدرقه مسوولان اجرایی این استان، از مسیر امامزاده عبدالله (ع) این شهر عازم مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) شدند.

مدیر تربیت بدنی سپاه انصارالحسین (ع) همدان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حرکت نمادین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و به مساحت بیش از ۳۰۰ کیلومتر از حرم امامزاده عبدالله همدان تا مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار علیرضا کرمی اظهار کرد: دوچرخه سواران همدانی در سی و پنجمین سالگرد ارتحال سالروز فراق امام امت، همسو با ملت مومن و قدرشناس ایران، حرم مطهر امام خمینی (ره) را بار دیگر به عرصه تجلی وفاداری عمیق ایرانیان به راه و مکتب امام تبدیل خواهند کرد و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.

رکابزنی ۳۰۰ کیلومتری دوچرخه سواران همدانی به عشق امام راحل


وی اضافه کرد: در این برنامه نمادین ۱۳ نفر از قهرمانان دوچرخه سواری همدان به مانند دوره های گذشته در یک حرکت زیبا مسیر همدان تا مرقد امام راحل را با دوچرخه‌های خود رکاب می‌زنند که البته این مراسم با عنوان حرم تا حرم، از حرم امامزاده عبدالله آغاز و با ادای احترام به حرم امام (ره) پایان می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: رکاب زنی دوچرخه سواران همدانی از بامداد امروز دوازدهم خردادماه از امامزاده عبدالله (ع) همدان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha