عملیات حزب‌الله علیه ۳ پایگاه دیگر اسرائیل/ حمله مقاومت فلسطین به اشغالگران در رفح + فیلم

تهران-ایرنا- رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و مقاومت فلسطین در عملیات جداگانه خود، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در جبهه شمال فلسطین اشغالی و جبهه نوار غزه قرار دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، گردان‌های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که با حملات گسترده خمپاره ای، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن‌ها در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده است.

همزمان حزب‌الله لبنان نیز امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح به وقت محلی پایگاه البغدادی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

این بیانیه افزود که موشک‌ها به طور مستقیم به هدف اصابت کردند.

حزب الله امروز شنبه در بیانیه دیگری نیز از حمله با پهپادهای نفوذی به پایگاه «یفتاح» ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رزمندگان حزب الله لبنان امروز شنبه همچنین شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند و موشک های حزب الله به مقر فرماندهی "تیپ شرقی ۷۶۹ "در پادگان "جیبور" ارتش رژیم صهیونیستی اصابت کرد.

محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین "شومیرا" نیز امروز شنبه هدف حمله حزب الله لبنان قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha