استاندار: مصوبات دور دوم سفر استانی شهید جمهور یادگاری ماندگار برای مردم ایلام است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: مصوبات دور دوم سفر استانی شهید جمهور" آیت الله رئیسی" که قرار بود به زودی انجام شود، یادگاری ماندگار و ارزشمند برای مردم ایلام و توسعه این استان است.

به گزارش ایرنا،" حسن بهرام‌نیا" روز شنبه در حاشیه آیین کلنگ‌زنی مرکز جامع رادیوتراپی و شیمی‌درمانی و پزشکی‌هسته‌ای شهر ایلام، با اشاره مصوبات سفر اول رئیس جمهور شهید به استان، اظهار کرد: سفر دوم شهید "آیت الله رئیسی" به استان قرار بود در روزهای آتی انجام شود و طرح‌ها و پروژه‌های بسیار تاثیرگذار برای این استان پیش بینی شده بود که این طرح‌ها و مصوبات به عنوان یادگاری بسیار ارزشمند برای مردم استان بقای خواهد ماند.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و مصوباتی که قرار بود در سفر دوم در این استان اجرایی شود در مقام مقایسه با سفر اول حدود ۱۰ برابر از نظر اعتبار و مبلغ ریالی است، افزود: این موصبات به قوت خود باقی است و به طور یقین هر عزیزی که لباس خدمت را در قالب ریاست مجمهوری به تن کند، این مصوبات اجرایی خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکمه این مصوبات در حوزه زیرساختی، عمرانی، توسعه کشاورزی و اقتصادی با رعایت عدالت محوری و توازن منطقه ای بوده است، یادآور شد: کلنگ‌زنی مرکز جامع رادیوتراپی و شیمی‌درمانی و پزشکی‌هسته‌ای شهر ایلام جزو مصوبات سفر رییس‌جمهور شهید بود که به طور قطع، روح این شهید بزرگوار ناظر بر کلنگ‌زنی این مرکز در راستای تامین نیازمندی‌های مردم استان است.

بهرام‌نیا افزود: وجود این مرکز از نیازمندی‌های اصلی استان و مطالبه مهم مردم بود که امیدواریم با هم‌دلی و هم‌افزایی همه مسئولان، هر چه زودتر اعتبار این پروژه تأمین، تخصیص و در زمان‌بندی تعیین شده، تکمیل شود.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز از هزینه رفت و آمد بیماران به دیگر استان‌های کشور و هزینه‌های جانبی از جمله اسکان بیماران کاهش خواهد یافت.

استاندار: مصوبات دور دوم سفر استانی شهید جمهور یادگاری ماندگار برای مردم ایلام است

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، دهلران، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، اظهار کرد: این مرکز جزو زیرساخت‌های اصلی و حلقه مفقوده حوزه سلامت در این استان به شماره می رود که امروز با حضور مسئولان استان کلنگ زنی می‌شود.

مردم نمود خدمت در مناطق محروم را در قامت شهید جمهور دیدند

" اسدالله چراغی" با تاکید بر تأمین و احداث زیرساخت‌های مورد نیاز استان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، یادآور شد: مجمع نمایندگان استان پیگیر مسائل و زیرساخت‌های حوزه درمان و سلامت استان هستند و امید است که مرکز جراحی قلب که یکی از نیازهای ضروری استان است نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز بیمارستان دهلران و تکمیل بیمارستان شهر بدره، یادآور شد: زیرساخت‌های اورژانس بیمارستان آبدانان و دره‌شهر و همچنین فوریت‌های پزشکی در در بخش‌های مختلف حوزه جنوب استان ایلام نیز باید در این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار: مصوبات دور دوم سفر استانی شهید جمهور یادگاری ماندگار برای مردم ایلام است

چراغی خاطرنشان کرد: خدمت در این منطقه و مناطق محروم شیرین و عزیز است و مردم ایران اسلامی، نمود این خدمت را در قامت شهید "آیت الله رئیسی" به عینه مشاهده کردند.

نماینده مردم ایلام،ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار و هلیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، اظهار کرد: کلنگ زنی این پروژه، نقش مهمی در راستای تامین سلامت و کاهش هزینه‌های درمان مردم استان دارد.

در سایه همدلی مسئولان استان، آینده ایلام روشن خواهد بود

" سارا فلاحی" ابراز کرد: این مرکز حاصل انعقاد تفاهم نامه‌ای بین وزارت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که یکی از مصوبات دور دوم سفر استانی رئیس جمهور شهید بود، به قوت خود باقی است و نمایندگان استان نیز پیگیری‌های لازم را برای تخصیص اعتبارات این پروژه انجام خواهند داد.

وی با تاکید بر هم‌افزایی همه مسئولان استان در راستای پیگیری اعتبارات و تکمیل هر چه سریعتر این طرح به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم استان، بیان کرد: بدون شک در سایه همراهی همه مسئولان، اتفاقات و رویدادهای بسیار خوبی برای استان ایلام رقم خواهد خورد.

استاندار: مصوبات دور دوم سفر استانی شهید جمهور یادگاری ماندگار برای مردم ایلام است

به گزارش ایرنا، شهید آیت الله رئیسی در چهارمین سفر استانی خود در دور اول سفرهای استانی در دوم مهرماه ۱۴۰۰ مهمان مردم استان ایلام بود.

این سفر، در مجموع ۱۴۵ مصوبه شامل ۳۰۱ پروژه برای مردم این استان به ارمغان داشت.

استان ایلام قرار بود که در خردادماه سال جاری میزبان شهید جمهور در دومین سفر استانی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha