اسرائیل با هفت جبهه درگیر است/ با کابینه فعلی رو به تباهی هستیم

تهران - ایرنا - رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به درگیر بودن تل آویو با هفت جبهه مقاومت در منطقه اذعان کردند که ارتش این رژیم دچار فرسایش شده و رژیم اسرائیل با کابینه فعلی رو به تباهی می رود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه المیادین در گزارشی به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی با اعلام این مطلب افزود: اسرائیل با هفت جبهه یعنی نوار غزه، کرانه باختری، حزب الله لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران مواجه است.

این رسانه ها افزودند: این هفت جبهه تهدیدی است که برای سال های آینده با اسرائیل خواهد بود و تل آویو را مجبور می کند که به جایگاه خود در منطقه و ساختار ارتش اسرائیل نگاه متفاوتی داشته باشد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ارتش رژیم اسرائیل امروز پس از نزدیک به هشت ماه از جنگ سنگین و طاقت فرسا، دچار فرسایش شده است.

این رسانه های همچنین با انتقاد از کابینه رژیم اسرائیل در خصوص جنگ علیه نوار غزه افزودند: ما با کابینه فعلی نه تنها شاهد پیروزی نخواهیم بود بلکه رو به تباهی خواهیم بود.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: این باور که با از بین رفتن سه تیپ (به زعم صهیونیستها) باقی مانده حماس در شهر رفح در جنوب نوار غزه، پیروزی مطلق برای این رژیم به دست خواهد آمد، اشتباه است.

به گزارش ایرنا، با گذشت نزدیک به هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha