۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۹
کد خبر: 85496018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عارفانه‌های امام خمینی(ره) در بابل نمایشگاه شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۹
کد خبر: 85496018
عارفانه‌های امام خمینی(ره) در بابل نمایشگاه شد

ساری - ایرنا - ۳۰ اثر عارفانه از امام خمینی(ره) که توسط هنرمندان مازندرانی خوشنویسی شده بود در گنجینه بابل با افتتاح نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل روز شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۵ خوشنویس خوش نام مازندران عارفانه های امام خمینی(ره) را با هنرنمایی‌های زیبا خوشنویسی و در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

عیس محمدی فیروزجایی اظهار کرد: با توجه به اینکه ابعاد عرفانی امام راحل کمتر برای مردم شناخته شده است این نمایشگاه برای معرفی عارفانه های امام برپا شد.

وی با بیان این که این نمایشگاه یک بخش ویژه برای شهدای هسته ای، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و رئیس جمهور شهید هم دارد، خاطرنشان کرد: علاقمندان به آثار فاخر هنری در بخش خوش نویسی می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از دلنوشته های که دوستداران امام راحل برایش نوشتند توسط هنرمندان خوشنویس خطاطی و در این نمایشگاه به نمایش درآمد.

نمایشگاه عارفانه های امام خمینی(ره) از امروز شنبه ۱۲ خرداد به مدت چهار روز در موزه بابل برای صبح و عصر آماده میزبانی از علاقمندان است.

عارفانه های امام خمینی (ره) در بابل نمایشگاه شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha