۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 2222
کد خبر: 85496080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۴۸ واحد صنعتی فعال در الیگودرز وجود دارد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: ۱۴۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان وجود دارد که در صورت توجه برای رفع مشکلات و تولید حداکثری، نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و منطقه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ایمان خسروی روز شنبه در جلسه شورای اداری الیگودرز با حضور ابوطالب شفقت استاندار لرستان اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح های در دست اجرای الیگودرز ابتدای دولت سیزدهم ۱۰ درصد بود در حالی که اکنون به ۹۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به نرخ ۱۸ درصدی بیکاری این شهرستان افزود: کارخانجات فروآلیاژ و تولید کاغذ از سنگ الیگودرز در دست اقدام است و پیست بین المللی اسکی فرسش نیز از مهمترین ظرفیت های آن محسوب می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای الیگودرز در حوزه گردشگری مذهبی و طبیعی افزود: امامزاده محمد ابن حسن(ع) در این شهرستان سالانه یک میلیون زایر دارد که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی بهره برد.

فرماندار الیگودرز به نرخ مشارکت ۵۲ درصدی مردم الیگودرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی اسفند سال گذشته بیان کرد: این شهرستان ۱۳۷ هزار و ۳۴۵ نفر جمعیت دارد که ۹۷ هزار و ۹۹۹ نفر آن روستایی است.

به گزارش ایرنا حضور در گلزار شهدا، شرکت در شورای اداری، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از چند طرح عمرانی از جمله برنامه های مهم استاندار در سفر یک روزه به الیگودرز می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha