۲۱ کتابخانه فارس آماده افتتاح است

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85496092
۲۱ کتابخانه فارس آماده افتتاح است

شیراز - ایرنا – مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: ۲۱ پروژه کتابخانه‌ای در فارس آماده افتتاح است و می کوشیم در نیمه نخست سال چندین کتابخانه به چرخه خدمات دهی افزوده شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین فیروزی شنبه در نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی فارس که نخستین بار در سالن همایش‌ کتابخانه عمومی تازه بازسازی شده شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، اظهار کرد: به ثمر بازسازی این کتابخانه ، تبلور یک حرکت جهادی برای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس بود و نشان داد که بزرگترین پروژه‌ها با برنامه‌ریزی مطلوب به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: بازنگری در خدمات‌دهی کتابخانه‌های عمومی فارس ضروری است و به ویژه در مرکز شهرستان به باز طراحی خدمات نیاز دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: جذب نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها، برای بهبود خدمت‌سانی در اولویت است و تحقق این ظرفیت با پیگیری‌های استاندار، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری و همراهی سه دستگاه نظارتی فارس فراهم شده است.

فیروزی اضافه کرد: روسای اداره های کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها باید استفاده از این ظرفیت را پیگیری کنند.

۲۱ کتابخانه فارس آماده افتتاح است

شهید جمهور حامی فرهنگ بود

وی اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی چهره‌ای بسیار مردمی و حامی فرهنگ بود و همواره بر ارتقای معیشت کتابداران تاکید داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس اظهار کرد: پیگیری ساخت کتابخانه‌های مرکزی در کشور و اختصاص چهارهزار میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه مرکزی شیراز در سفر دوم دولت به فارس و پرداخت یک حقوق اضافه به کارمندان در پایان سال گذشته برخی از خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی به حوزه کتابخانه‌های عمومی بود.

فیروزی افزود: در دولت آیت الله رئیسی، نگاه مسئولان اجرایی کشور به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور متفاوت شده بود و کتابخانه‌های عمومی در این دولت بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: نمود خدمات دولت سیزدهم باید در کتابخانه‌های عمومی فارس مشخص باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha