طرح‌های خانگی کشاورزی برای چهار هزار نفر در سیستان و بلوچستان شغل ایجاد کرد

زاهدان - ایرنا - معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای توسعه مشاغل خانگی و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار در سال گذشته، برای تعداد ۶۰ طرح حدود ۱۰۰ هزار میلیون ریال تسهیلات جذب و زمینه ایجاد اشتغال پایدار ،۱۰۰ نفر فراهم شد.

محمد حسن یادگارزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشاغل خانگی از مهمترین و اصلی‌ترین روش مشارکت اجتماعی و مردمی در اقتصاد و تولید محسوب می‌شود و حمایت از این بخش در واقع فرصتی طلایی برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم است.
وی تصریح کرد: با حمایت از این بخش می‌توان مردم را در تولید مشارکت داد و گام‌های موثری در ایجاد اشتغال پایدار برداشت.
معاون سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: عملکرد جذب تسهیلات سال گذشته در مقایسه با سال ماقبل با رشد ۲۳ درصدی همراه بوده ،که یک گام بزرگ در زمینه اشتغالزایی در این استان بشمار می رود.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های مردم، سرمایه‌های خرد و حمایت‌های دولتی بدون شک در جهش تولید بسیار مؤثر خواهد بود.
یادگارزایی کل تعهد اشتغال زیر بخش های صنایع، باغبانی، گیاهان دارویی و مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در سالجاری را چهار هزار نفر اعلام کرد و افزود: در سال گذشته بیش از سه هزار نفر شغل در این زیربخش‌ها محقق شد که نسبت به تعهد اشتغال ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha