استاندار هرمزگان:  تبیین دستاوردهای انقلاب نیازمند تکمیل مخازن آماری است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه  تبیین اقدامات نظام اسلامی، گفت: برای موفقیت در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب نیازمند انجام چند مرحله هستیم که نخستین مرحله تکمیل مخازن آماری از ارائه این اقدامات و دستاوردها در تمامی زمینه‌ها است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز شنبه در نشست جهاد تبیین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان برگزارشد، اظهار کرد: نخستین مرحله تکمیل مخازن آماری نیز ارائه اقدامات و دستاوردهای انقلاب در تمامی زمینه‌ها است که باید بدانیم مبدا تحولات مربوط به یک دولت نبوده و تمام اقدامات نظام از ابتدای انقلاب تاکنون در این مخازن گنجانده شود.

وی، گزاره سازی را گام دوم جهاد تبیین برشمرد و بیان کرد: گزاره سازی به معنای قیاس زمانی و مکانی است که پیش از انقلاب وضعیت کشور در حوزه‌های مختلف چگونه بوده و پس از انقلاب چه تغییراتی حاصل شده است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، گام بعدی را تولید محتوای متناسب از اقدامات و سپس توزیع مناسب آن دانست و تصریح کرد: این تولید محتوا می‌تواند از کانال رسمی رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها باشد و یا از مجاری غیررسمی که تاثیرگذاری خوبی دارد.

دوستی گفت: برگزاری رویدادها، حضور میدانی، اردوها و سخنرانی نیز از دیگر گام‌های موثر در جهت آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب در راستای جهاد تبیین است و در مرحله پایانی نیز برای اصلاح روندها باید بازخورد مراحل قبلی دریافت شود.

وی تاکید کرد: اگر شبکه سازی مناسبی در این زمینه شکل بگیرد و مخازن آماری هم براساس واقعیات پرشود و تولید محتوا براساس آنچه واقعا وجود دارد، انجام شود؛ سبب افزایش اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی خواهد بود.

استاندار هرمزگان همچنین از تدارک برنامه ای تحت عنوان چله خدمت خبر داد و گفت: مطابق این برنامه طی مدت ۴۰ روز پس از شهادت رئیس جمهور، خدمات ویژه و فشرده‌ای به مردم استان هرمزگان داده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات رییس جمهوری اظهار کرد: جلسات ستاد انتخابات استان به صورت دائم درحال برگزاری است و امیدواریم مردم نیز با حضور حماسی خود سبب پایداری برکات خون شهدای خدمت شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha