۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85496197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85496197
مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- استقبال از غزل انصاری دختر فوتبالیست و دعوت از پنج ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت از مهمترین خبرهای ورزشی روز شنبه ۱۲ خردادماه این استان است.

به گزارش ایرنا، آیین استقبال از غزل انصاری دختر فوتبالیست چهارمحال و بختیاری روز شنبه با حضور مسوولان ورزشی استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: غزل انصاری عضو تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۵ سال ایران است که پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل تاجیکستان عنوان قهرمانی تورنمنت زیر ۱۵ سال کافا را از آن خود کرد.

محمود سلیمی افزود: تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان قهرمانی تورنمنت کافا را کسب کرد.

وی اظهار داشت: غزل انصاری پارسال نیز به عنوان تیم ملی زیر۱۴ سال موفق به کسب قهرمانی تورنمنت کافا شده بود.

دعوت از پنج ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت

مهمتریم خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

با اعلام فدراسیون اسکیت، پنج ورزشکار از شهرستان بروجن به دومین مرحله ارودی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت دعوت شدند.

این اردو از ۲۴ تا ۲۶ خردادماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و ورزشکاران استان با پوشیدن پیراهن تیم ملی برای اعزام به حجم مسابقات ججانی ایتالیا ۲۰۲۴ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

امیر بهزادی بروجنی در رده سنی بزرگسالان، فاطمه سادات ابراهیمی و زهرا برجیان بروجنی ، اسما شریف یلمه، اسماءسهرابی دهنوی در رده سنی جوانان به این اردو فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری ۵۰ هزار و ۳۷۴ ورزشکار سازمان یافته است که یک‌هزار و ۵۰۰ نفر قهرمانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha