۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85496236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۲ هزار زائر از پردیس به حرم امام خمینی(ره)

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85496236
اعزام ۲ هزار زائر از پردیس به حرم امام خمینی(ره)

پردیس- ایرنا- فرمانده سپاه پردیس گفت: در قرارگاه فرهنگی شهید فهمیده برای اعزام ۲ هزار زائر ازشهرستان به حرم امام راحل(رض) در سی و پنجمین سالگرد ارتحال رنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ ابراهیم گرمابدری روز شنبه درحاشیه برگزاری نشست خبری برنامه های ستاد ارتحال امام به خبرنگاران گفت: در سی و پنجمین سالروز ارتحال امام راحل(ره) ۵۲ دستگاه اتوبوس مستقر در مساجد شهرهای پردیس ،بومهن، سعید آباد،خسروآباد، فازهای ۱۱،۵،۹،۸ مسکن مهر و روستاهای شهرستان، زائران را در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۱۴ خرداد به حرم مطهر امام راحل اعزام خواهند کرد.
وی با اشاره به شعار کشوری امسال در برگزاری مراسم ارتحال،توضیح داد: شعار امسال امام وعده های صادق نام گذاری شده است با برگزاری برنامه های پرمحتوا در این ایام، وعده های صادق امام را تبیین خواهیم کرد.
فرمانده سپاه پردیس افزود: برنامه های مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) از ساعات ابتدایی صبح آغاز با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار و تا ظهر با حضور مردم شهید پروردرحرم مطهر ادامه دارد.
گرمابدری گفت: در حرم مطهر حضرت امام ۶ ایستگاه صلواتی توسط شهرستان پردیس برپا می شود و ۵ ایستگاه صلواتی دیگر در مسیرهای اصلی و میادین مرکزی شهری،در محل عوارضی آزاد راه تهران -پردیس، جاده قدیم جاجرود برای خدمات رسانی به زائران برپا می شود.
وی ادامه داد: میزبانی و خدمات رسانی کوتاه مدت از زائران استان گلستان داریم و برای پذیرایی از زائرانی که از استان مازندران پیاده به سمت مرقد امام راحل(ره) طی طریق می کنند، مسجد جامع اهل بیت (ع) بومهن و مسجد امام رضا (ع) خسرو آباد آماده سازی شده است.
فرمانده سپاه پردیس با اشاره به سایر برنامه ها، خاطر نشان کرد: برگزاری نشست های روشنگری با بیان وعده های صادق حضرت امام (ره) با محوریت کمیته فرهنگی حوزه تبیینی و تبلیغی رسانه،فضا سازی و تبلیغات در سطح شهر با موضوع رحلت امام (رض)و شعار محوری وعده های صادق و رهنمودهای مقام رهبری بخشی از برنامه های آیین گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) است.
گرمابدری ادامه داد: برگزاری مسابقه وصیتنامه امام و بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم با همکاری نهاد کتابخانه شهرستان که درحال انجام است و حضوراقشار، ورزشکاران دانش آموزان کارمندان که در قالب کاروان هایی به حرم مطهر اعزام می شوند و مساجد وحوزه های مقاومت شهرستان آماده ثبت نام مردم ولایتمدار هستند.
وی گفت: برنامه های تبیینی،سوگواری و عزاداری در ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در مساجدو حسینیه های شهرستان برگزار می شود.
فرمانده سپاه پردیس گفت: سی و پنج سال قبل رهبر عزیز را در ۱۴ خرداد از دست دادیم و بعد از آن هم نایب برحق ایشان به رهبری منصوب شدند و ۳۵ سال از رهبری و زعامت ایشان می گذرد و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل به صورت یک سنت و مراسم هرسال درسطح کشور با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار با حضور پرشور آنهابرگزار می شود.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha