نمایشگاه طراحی چهره «فرزندان روح الله» در نگارخانه حوزه هنری افتتاح شد

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه طراحی چهره شهدا با عنوان «فرزندان روح الله» در آستانه سالگرد امام خمینی (ره) در نگارخانه حوزه هنری بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس حوزه هنری استان بوشهر روز شنبه در آیین یاد شده گفت: این نمایشگاه شامل ۱۵ اثر (با استفاده از تکنیک‌ سیاه قلم و رنگ و روغن) طراحی شده توسط هنرمند «فاطمه نیک چهر» است که از امروز شنبه ۱۲ خردادماه تا فردا یکشنبه ۱۳ خردادماه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

«عبدالله شاهینی» افزود: بازدید از نمایشگاه طراحی چهره شهدا با عنوان «فرزندان روح الله» برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند امروز و فردا در نوبت صبح از ساعت ۰۹:۰۰ اغایت ۱۲:۰۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷:۰۰ لغایت ۲۰:۰۰ به نگارخانه حوزه هنری واقع در خیابان رئیسعلی دلواری مراجعه کنند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در منشور هنر انقلاب تاکید کرد: هنرمندان، زبان گویای انقلاب هستند و امروز شاهدیم که هنرمندان متعهد کشورمان با خلق آثاری فاخر، نقش مهمی در

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: شهدا چراغ راه پویایی و بالندگی ملت ایران هستند و هنرمندان می‌توانند با به تصویر کشیدن رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان، نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گفت: شهیدان با رشادت و حماسه سازی بی نظیر در تاریخ باعث عزت ،آرامش و ارزش های انسانی شده اند.

«عبدالرحیم افروغ» عنوان کرد: امروز دغدغه حاکمیت نه تنها مسائل داخلی بلکه مسائل مستعضفین عالم است و اگر یاد و خاطره شهدا ارج گذاشته نمی‌شد امروز به این ثمرات ارزشمند نمی رسیدیم .

در ادامه ۲ تن از خانواده شهیدان «محمود بازگشا» و «احمد جولایان» به ذکر خاطره ای از خصوصیات فردی شهیدان پرداختند.

آثار خلق شده پس از نمایش عمومی به خانواده های شهدا اهدا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha