۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85496257
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۵ مصوبه رهاورد سفر دوم استاندار فارس به نی‌ریز

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85496257
۱۵ مصوبه رهاورد سفر دوم استاندار فارس به نی‌ریز

شیراز- ایرنا- استاندار فارس در هشتادمین سفر شهرستانی خود میهمان مردم شهرستان نی‌ریز بود، سفری که ۱۵ مصوبه به دنبال داشت.

به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه شنبه در پایان این سفر و در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: سفر نخست به این شهرستان (بهمن ۱۴۰۱) نیز ۱۵ مصوبه در پی داشت که تاکنون افزون بر ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

۱۵ مصوبه رهاورد سفر دوم استاندار فارس به نی‌ریز

او ادامه داد: در جلسه امروز شورای اداری شهرستان، موانع پیش روی اجرای این مصوبات بررسی و برای تکمیل آنها مصوبات جدیدی تصویب شد تا با پیگیری های مدیران شهرستانی اکثریت آنها تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی ادامه داد: عمده مصوبات سفر امروز بر اساس اولویت‌های شهرستان نی‌ریز و خواست و نظر مردم این دیار نهایی شد.

۱۵ مصوبه رهاورد سفر دوم استاندار فارس به نی‌ریز

نامگذاری نهضت ملی مسکن نی‌ریز به نام شهید رییسی
استاندار فارس، در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نی ریز هم گفت: از آنجا که این طرح ارزشمند با درایت رئیس جمهور فقید اجرایی شد، لذا به نام سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامگذاری شد.

ایمانیه افزود: پیمانکار پروژه نیز متعهد شده که تا پایان امسال حدود یک هزار و ۴۰۰ واحد را تکمیل کند و تحویل متقاضیان دهد.

او ادامه داد: در خصوص حل مشکل تامین مسکن در شهر قطرویه نیز مقرر شد امروز جلسه‌ای تشکیل و تصمیماتی برای حل موانع و مشکلات پیش رو گرفته شود.

۱۵ مصوبه رهاورد سفر دوم استاندار فارس به نی‌ریز

لزوم وجود درمانگاه در شهر نی‌ریز
وی در خصوص وضعیت درمانگاه شبانه روزی نی‌ریز هم گفت: با توجه به اینکه بیمارستان نی‌ریز خارج از شهر قرار داد، وجود درمانگاه در این شهر ضروری به نظر می رسد و لذا دانشگاه علوم پزشکی هرچه سریعتر موضوع را تعیین تکلیف کند، چرا که هلال احمر آمادگی فعال سازی این مرکز درمانی را دارد.

استاندار فارس افزود: درمانگاه شبانه روزی برای قطرویه و مشکان نیز تا پایان هفته آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با مشارکت شرکت فولاد غدیر نی‌ریز فعال می‌شود.

۱۵ مصوبه رهاورد سفر دوم استاندار فارس به نی‌ریز

تامین منابع تکمیل بزرگراه نی‌ریز به سیرجان
ایمانیه، در خصوص تامین بخشی از منابع مالی تکمیل بزرگراه نی‌ریز به سیرجان از طریق قانون مولدسازی گفت: با استفاده از خط انتقال آب از خلیج فارس، حل موضوع آب این شهرستان را نیز دنبال خواهیم کرد و برای تامین برق از انرژی خورشیدی بهره خواهیم برد.

وی، با اشاره به تامین آب اسلام آباد و ایجاد آبخیزداری در این منطقه ادامه داد: با احداث آبخیزداری در این منطقه علاوه بر تامین ۵۵ میلیون مترمکعب آب، شاهد کنترل سیلاب‌های فصلی نیز خواهیم بود.

دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران شهرستان نی‌ریز و گفت و گو با آنها از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار فارس به شهرستان نی‌ریز بود.

نی‌ریز در ۲۲۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha