طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی با سرعت بیشتری پیگیری شود

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن به خصوص در روستاها باید با سرعت بیشتری اجرا و این روند باید تحت نظارت دقیق قرار گیرد.

به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی افزود: تمام مسوولان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، شهرستان و روستاها باید پای کار باشند تا اجرای طرح مسکن به خصوص در روستاها شتاب گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به استفاده از ظرفیت بانک‌ها در اجرای طرح‌های مسکن، گفت: بهره‌گیری از بخش اوراق مشارکت برای تامین اعتبارات طرح‌های عمرانی به خصوص طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت بانک‌های عامل استانی باشد.

معتمدیان با اشاره وضعیت تعاونی‌های مسکن، افزود: حل مشکلات مردمی و بررسی مسائل در اولویت باشد چرا که مهمترین مساله رفع مشکلات مردمی است.

وی اضافه کرد: اولویت ساخت مسکن است و این مساله باید در کانون توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشد.

بیش از پنج هزار واحد طرح‌نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی آماده بهره‌برداری است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۵۵۲ واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان آماده بهره‌برداری است.

رسول عطائی اظهار کرد: این مسکن ها در شهرهای ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان و میاندوآب قرار دارند که به زودی تحویل متقاضیان می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش کلنگ زنی واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز به زودی عملیات اجرایی و ساخت سه هزار و ۱۰۸ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود.

عطائی بیان کرد: این تعداد واحدهای آماده کلنگ زنی در سه شهر آذربایجان‌غربی قرار دارند و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۷۴۴ هکتار در روستاها و ۳۵۰ هکتار در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت جهت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha