۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85496413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهادت سیدمحرومان و شهدای خدمت در سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- مراسم بزرگداشت شهادت سیدمحرومان و شهدای خدمت عصر شنبه با حضور وزیر کشور و اقشار مختلف مردم در پیاده‌راه فردوسی سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم، پیر و جوان، کارمند و بازاری در پیاده‌راه فردوسی سنندج گرد هم آمدند تا در مراسم سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، شرکت کنند و یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی دارند.

استاندار کردستان در این مراسم اظهار کرد: هفت ماه پبش در همین میدان، مردم سنندج استقبالی به یادماندنی از رییس جمهور شهید کردند، کسی که قلبش برای خدمت به مردم و محرومان می تپید.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: رییس جمهور شهید، مدیریت جهادی و انقلابی را در کشور احیا کرد که سال‌های سال الگوی دولتمردان و خادمان خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج هم با بیان اینکه در نظام اسلامی هم قانون و مسئولان خوب برای اداره کشور به کار گرفته می شوند، افزود: در انقلاب اسلامی، شهید رجایی و بهشتی، شهید سردار سلیمانی و رئیس جمهور شهید، دشمنان را با خدمت به مردم به ستوه آوردند.

ماموستا سیدمحسن حسینی ادامه داد: امروز به واسطه خدمات شهید رئیسی و دولت سیزدهم و بهره برداری از پروژه‌های کلان، کردستان در راه توسعه یافتگی گام برداشته است.

وی بر لزوم استمرار تلاش مجاهدانه دولت سیزدهم برای خدمت به مردم تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم هر روز شاهد توسعه بیشتر استان باشیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha