۸ حلقه چاه به شبکه آب شرب شهرستان بهارستان اضافه می‌شود

بهارستان - ایرنا - مدیر عامل آبفای جنوب ‌غرب استان تهران گفت: برای رفع مشکل کمبود آب ۸ حلقه چاه حفر، احیا و بهسازی و همچنین یک مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی به مدار توزیع آب شرب شهرستان بهارستان اضافه می شود.

به گزارش ایرنا، ابراهیم یزدیان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان با جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر و نیاز آبی ۸۵۰ لیتر بر ثانیه یکی از شهرهای پرجمعیت حوزه آبفای جنوبغربی استان تهران میباشد.

وی افزود: بمنظور جبران کمبود احتمالی و تامین و توزیع آب شرب پایدار شهروندان محترم در نقاط مختلف شهر جابجائی و حفر و تجهیز چاههای جدید و همچنین احیا و بهسازی چاههای نیمه فعال در دستور کار قرار گرفته و مطابق اولویت انجام شد.

مدیر آبفای جنوب غرب استان تهران خاطر نشان کرد: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری تعداد چهار حلقه چاه جدید ( ۳۶ ، ۳۲ ،۴۲ و ۴۰ ) حفر و تجهیز شده و با آبدهی بیش از ۱۰۰ لیتر بر ثانیه در مدار توزیع قرار گرفتند.

یزدیان یاد آور شد : در همین زمینه تعداد چهار حلقه چاه نیمه فعال که دارای مشکلات جدار و شستشو و سایر مشکلات فنی و تاسیساتی بودند پس از احیا و بهسازی و رفع معایب موجود مجدد در مدار بهره برداری قرار گرفتند .

وی با تاکید بر مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیر ضرور آب شرب توسط شهروندان بیان کرد: علیرغم فصل گرم و پیک مصرف تمهیدات لازم بمنظور تامین و توزیع آب شرب پایدار شهروندان و مشترکین محترم انجام شده و آب شرب لازم با کمیت و کیفیت مطلوب تامین می‌گردد و امیدواریم با همکاری مشترکین محترم شاهد کمترین چالش احتمالی در این زمینه نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha