شهید آیت الله رییسی مردمی بودن را در مدیریت جامعه احیا کرد

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی اخلاقی ترین واکنش را به برخی اختلافات و مشکلات داشت و مردمی بودن را در مدیریت جامعه احیا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر شنبه در نشست با مدیران رسانه های استان که در سالن جلسات سپاه استان، برگزار شد اظهار کرد: شهید رییسی در هر جایگاه و مقامی که قرار گرفت اسیر آن نشد و به آن مقام آبرو بخشید.

وی در خصوص واقعه پیش آمده برای رییس جمهور و هیات همراه ایشان ادامه داد: حادثه پیش آمده بسیار تلخ و دردناک است و از لحظه ای که خبر واقعه به گوش رسید تا لحظه شهادت، همه دل ها نگران بود و مردم به دعا برخواستند.

سردار آتانی گفت: سید ابراهیم رییسی با تمام وجود برای مردم کار کرد و در نهایت محبت مردم را به دست آورد، چنانکه بیش از ۸۵ درصد مردم از شخصیت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی راضی بودند.

به گفته این مسوول، امام رضا (ع) خادمیت شهید جمهور را جبران کرد به طوری که در چندین کشور دنیا بخاطر واقعه پیش آمده عزای عمومی اعلام شد.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری افزود: باید فردی را انتخاب کنیم که توانایی عبور از تحریم، اعتقاد به ایستادگی و باور به افکار ولایت فقیه داشته باشد و بتواند راه شهیدان بزرگوار را ادامه دهد.

سردار آتانی ضمن بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان حق انتخاب مردم، بازی سیاسی نیست، تاکید کرد: همگی موظف به حفاظت از حق انتخاب مردم هستیم تا نظام جمهوری اسلامی با اقتدار پایدار بماند.

به گفته این مسوول، مردم تیر ماه پای صندوق رای می آیند تا بار دیگر نشان دهند هیچ شخصی نمی تواند حق انتخاب را از آن ها سلب کند.

وی همچنین ضمن تسلیت ارتحال امام راحل(ره)، گفت: برپایی انقلاب اسلامی، نگه داشتن مردم در صحنه، جرات دادن به مردم برای سکوت نکردن در مقابل دشمن و زنده نگه داشتن امید از جمله اقدامات مهم امام خمینی (ره) در نظام جمهوری اسلامی بود که باید امروز این اقدامات برای نسل جدید بازگو شود.

سردار آتانی ادامه داد: دشمنان ۴۶ سال است در تلاش اند تا مردم را از صحنه جمهوری اسلامی حذف کنند، اما امروز می بینیم که دانشگاه های خارجی در حمایت از مظلومان فلسطین و غزه فریاد می زنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین خاطرنشان کرد: اعزام ۶ هزار زائر از استان به حرم امام راحل (ره) در سی و پنجمین سالگرد ارتحال برنامه ریزی شده است و در هر شهرستان نیز یک برنامه محوری در این خصوص برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha